«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 «Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дене шынықтыру мұғалімінің жұмысын талдау

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Весна Татьяна Владимировна «Бұлақсай ауылының No1 орта мектебі» мемлекеттік мекемесінде жұмыс істейді. Мұғалімнің жұмыс өтілі - 11,8 жыл. Мұғалімнің өз мамандығы бойынша жоғары білімі бар. Көкшетау қаласының Көкше академиясын дене шынықтыру және спорт мамандығы бойынша бітірген, 1-11 сыныптарда жұмыс істейді. Аптасына 15 сағаттан жүктеңіз (сабақ), футбол секциялары, тоғызқұмалақ.
  Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы «Дене шынықтыру сабағында оқушылардың білім беру, тәрбиелеу және сауықтыру әлеуетін дамыту»
 Мақсаты: Кәсіби дайындықты арттыру және соның салдарынан дене шынықтыруды оқытудың тиімділігін арттыру.
2017 жылдың маусым айында ол жаңартылған мазмұндық бағдарлама бойынша біліктілікті арттыру курстарын аяқтады.
2018 жылғы 26 мамырда дене шынықтыру мұғалімдерінің ұлттық біліктілік тестілеуіне қатысты, біліктілік санаты - мұғалім - сарапшы. Дене шынықтыру -55 балл, оқыту әдістемесі -24 балл.
Секіру арқанындағы жаттықтырушыларға арналған онлайн семинар (базалық деңгей) мамыр 2020 ж.
Секіру арқан бойынша судьяларға арналған онлайн семинар (базалық деңгей) мамыр 2020 ж.
Тоғызқұмалақ ойыны бойынша курстар 2021 ж. Наурыз.
Мектепте спортзал, гимнастикалық спорт алаңы, шағын футбол алаңы бар. Балаларға дене тәрбиесі үшін қолайлы атмосфера мен жағдайлар жасалған.
Әр үшінші сабақ - ойын сабағы, 1-4 сыныптар (ашық ойындар), 5-11 (футбол). Қыркүйектен бастап бірінші тоқсанның басында жеңіл атлетика сабақтары басталады. Негізінен барлық сыныптар мектеп алаңында спорт жүгірумен, далада, футбол, волейбол, тоғызқұмалақ ойнаумен айналысады. Екінші тоқсанда біз гимнастика және спорттық ойындар жасаймыз. Мектепте барлық құрал-жабдықтар жоқ. Балалар сабаққа қуана қатысады, өйткені әртүрлі формалар мен жаттығулар оқушыларды жан-жақты дамытады.
Мен физикалық қасиеттерді дамыта отырып, оқушылармен кешенді түрде құрамын: күш, жылдамдық, ептілік, икемділік, төзімділік. Студенттер жылына екі рет Президенттік тест тапсырады, бұл физикалық қабілеттер мен фитнес деңгейін бақылауға көмектеседі. Әр тоқсан сайын 2-10 сыныптармен, бағдарламаның бөлімдеріне сәйкес, олар стандарттарды қабылдайды, мысалы: жеңіл атлетика - жүгіру, доп лақтыру, кросс, ұзын және биіктікке секіру, спорттық ойындар - баскетболда дриблинг, допты себетке тастау , волейбол - аймақтарға қызмет ету, допты жұппен беру және т.б.
 Мен оқушыларды түрлі сайыстарға дайындау бойынша үнемі жұмыс істеймін. Дене шынықтыру басқа пәндер арасында бірінші орынға ие деп санаймын. Бұл студенттерде өзіне, денесіне деген құзыретті қатынасты қалыптастыратын, ерік-жігерлі және адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеуге, денсаулықты нығайту мен өзін-өзі жетілдіру қажеттілігіне ықпал ететін бірден-бір пән.
    Дене тәрбиесі келесі құрылымды қарастырады:
- тәрбиелік бағыттағы үш дене шынықтыру сабағы,
- бірінші кезектегі тәрбиелік бағыттағы үйдегі дене шынықтыру сабақтары,
- сыныптан тыс дене тәрбиесі (дене шынықтыру-сауықтыру іс-шаралары, спорт мектебінің секциялары), басты мақсаты - оқушыларды дамыту.
Оқушылардың дене тәрбиесінде үлкен маңызы бар
сендіру әдістері және жағымды мысал. Бұл әдістер
бірінші кезекте физиканы ұйымдастыру процесінде қолданылады
мектептегі оқушылардың жаттығулары мен спорттық іс-шаралар. Олардың
жаттығудағы дамудың маңыздылығын түсіндіруге көмектеседі
тұлға, олардың психологиялық негіздері, сонымен қатар оларды жүзеге асыру техникасы.
Дене тәрбиесінің маңызды ынталандырушы мәні
мақұлдау және айыптау әдістері, сондай-ақ іске асырылуын бақылау
санитарлық-гигиеналық режим, бұқаралық спортқа қатысу
жұмыс және әр түрлі рекреациялық шаралар.
Кіріктірілген формалар дәстүрлі емес әдістер деп саналады.
дене шынықтыру сабақтарын өткізу: табиғатқа экскурсиялар, «көңілді старттар»,
ашық ойындар, музыкалық жаттығулар, дене шынықтыру +
музыка, презентациямен сабақ және т.с.с. дәстүрлі емес физикалық сабақтар
мәдениеті, олар балаларда әл-ауқаттың нашарлауы кезінде дұрыс іс-әрекеттерді, денсаулыққа зиян келтіретіндерден бас тарту қабілетін қалыптастырады.
әдеттер, күнделікті тәжірибеде жеке гигиена ережелерін қолдану,
дене жаттығуларының қажеттілігі. Тірі қалады
дене шынықтыруға қызығушылық, дені сау адамды ұстануға ынталандыру
өмір салты.
Дене шынықтыру сабағында мен заманауи түрін қолданамын
білім беру технологиялары: дамыта оқыту технологиясы,
деңгейлерді саралау технологиясы, топтық, денсаулық сақтау
және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Сабақта мен тыныс алу техникасын А.Н. Стрельникова.

 

Менің жұмыс тәжірибемде мен мыналарды қолданамын:
 • білім беру формалары - фронтальды, топтық, жеке;
Teaching • оқу құралдары - дене жаттығулары (гимнастика,
жеңіл атлетика, спорттық ойындар, ашық ойындар);
Teaching • оқыту әдістері - практикалық әдістер (бөліп оқыту,
жалпы оқыту, ойын, бәсекелестік), әдістері
сөзді қолдану (әңгіме, сипаттау, түсіндіру, әңгіме,
талдау, тапсырма, көрсету, бағалау, дейін

Жаңартылған күні: 27.05.2021 15:46
Құрылған күні: 27.05.2021 15:46

Текст