«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 «Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Бұлақ орта мектебі "КММ жұмысын талдау"

Мектеп тақырыбы:

"Инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша іс-әрекеттің жүйелілігін қамтамасыз ету"

"Бұлақ орта мектебі" КММ негізгі мақсаты - Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру бағдарламаларын іске асыру мақсатында білім беру қызметін жүзеге асыру, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ашуға ықпал ететін, олардың өзін-өзі анықтауын, өзін-өзі іске асыруын және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін қолайлы білім беру ортасын құру.
9 сынып оқушыларының жалпы білім беретін мектебінде есеп беру сәтінде,
6 сынып-комплект, 31 оқушы
1-4 сыныптарда-2 сынып-жинақ(1-4кл., 2-3кл.), оқушылар-13;
5-9 сыныптар – 3 Сынып-жинақ(5-6 сынып, 7 сынып, 9 сынып), 15 оқушы;
10 сынып – 3 оқушы.

Мектепте орыс тілінде оқытатын мектеп алды даярлық тобы жұмыс істейді. 3-4 жастағы балалар үшін жарты күн болатын екі топпен шағын-орталықтың жұмысы ұйымдастырылды. Шағын орталық 25 орынға есептелген."Көбелек" шағын орталығының жұмысы "Зерек бала" және "Біз мектепке барамыз"бағдарламасы бойынша жүргізіледі. Шағын орталық үш негізгі бағыт бойынша жұмыс істейді: патриоттық, экологиялық және денсаулық сақтау.
Мектеп жасына дейінгі баланың негізгі қызмет түрі ойын болып табылады. Топта баланың жан-жақты дамуы үшін барлық қажетті жағдайлар жасалған. Топ аймақтарға бөлінген: оқу, ойын, асхана.
Жыл соңында тәрбиеші белгілеген барлық міндеттер орындалуда.
Жалпы білім беретін мектеп оқу сабақтарының бекітілген кестесіне сәйкес бір ауысымда оқиды. Сабақ кестесі "білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар."ҚР Үкіметінің 17. 08. 2017 ж. №615, дәл:
* Сабақтың басталуы 9. 00 сағ
* Мектептің жұмыс тәртібі-бес күндік
* Сабақтың ұзақтығы 40 минуттан аспайды
* Оқушылардың негізгі (инвариативті) оқу жүктемесі бастауыш мектепте бес сабақтан, негізгі мектепте алты сабақтан аспайды •
Сабақ кестесін құрастырған кезде әкімшілік оқушылардың бір күн және апта бойы ақыл-ой жұмыс қабілеттілігінің серпінін есепке алады, ҚР Үкіметінің 17-ші қаулысымен бекітілген Санитариялық қағидаларға 12-қосымшаға сәйкес қиындықтары бойынша пәндерді саралау кестесі пайдаланылады. 08. 2017 ж. № 615
* Жоғары сынып оқушыларына арналған оқу жүктемесі апта ішінде ең үлкен көлем аптаның бірінші жартысына сәйкес келетін етіп бөлінеді.
Оқу жүктемесінің нормалары ҚР Үкіметінің 17 қаулысымен бекітілген санитариялық қағидалардың 11-қосымшасына сәйкес келеді. 08. 2017 ж. № 615
Мектеп мына мекен-жайда орналасқан: 020211, Ақмола облысы Аршалы ауданы Бұлақсай ауылы С. Сейфуллин көшесі, 5 "Б", телефон
8 (716) 4425749, электрондық пошта akm_arshaly_bulaksai1@mail.ru
Мектептің жобалық қуаты 100 оқушы орны.
Мектеп бұрынғы жатақхананың екі қабатты ғимаратында орналасқан. Ғимарат 1962 жылы пайдалануға берілді.
Ғимарат: сыртқы қабырғалары - шлаколитті, сыртқы және ішкі қабырғалары шлаколитті, жалпы ауданы 1010 м2 , акт залын, вестибюльді, баспалдақ торларын,сыныптарды, дәліздерді, дәретхананы қоса алғанда. Мектепте 987м2 жалпы алаңы бар спорт кешені ( шағын футбол алаңы) бар.Спортзал ғимараты бұрынғы жатақханаға бейімделген үй-жайда орналасқан.
Қазіргі уақытта мектептің техникалық жағдайы қанағаттанарлық, барлық оқу кабинеттері пайдаланылуда.
Мектепте жабдықтар мен оқу құралдарының тізбесі бар, жас ерекшеліктеріне сәйкес жиһазбен қамтамасыз етілген, жаңа модификация кабинеті(физика кабинеті) бар.
Мектептің іс қағаздарын жүргізу нормативтік актілерге, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 13-ші бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін мектептерде мектепішілік құжаттаманы жүргізу туралы нұсқаулыққа сәйкес жүзеге асырылады. 01. 2003 жылғы № 19. Аудандық мұрағатпен келісілген мектеп директоры бекіткен іс номенклатурасына сәйкес келесі құжаттар жүргізіледі:
- негізгі қызмет бойынша бұйрықтар кітабы;
- педагогтардың жеке құрамы бойынша бұйрықтар кітабы;
- оқушылардың жеке құрамы бойынша бұйрықтар кітабы;
- еңбек шарттары;
- еңбек шарттарын тіркеу журналы;
- еңбек кітапшалары;
- еңбек кітапшаларын қабылдау және беруді тіркеу журналы;
сабақ кестесі;
- педагогикалық кеңес, әдістемелік кеңес отырыстарының жұмыс жоспарлары мен хаттамалары;
- қатаң есептегі бланкілерді және т. б. есепке алу және беру кітабы
Мектеп бойынша бұйрықтардың барлық кітаптары тігілген, нөмірленген және тігілген. Оқушылардың сандық құрамы олардың қозғалысын ескере отырып, жыл бойы сынып журналдарындағы оқушылар тізімімен сәйкес келеді. Кеткен әрбір балаға басқа мектепке келгені туралы талон-растама бар.
Оқушылардың жеке істері барлық қажетті құжаттардың толық пакетіне ие және дұрыс және ұқыпты ресімделген. Бұйрық кітаптары соңғы 3 жылда жүргізілуде талаптарына сәйкес.
Оқу жылы ішінде Аршалы аудандық емханасының мамандары: педиатр, хирург, невропатолог, окулист, отоларинголог, эндокринолог, психолог мектеп оқушыларының денсаулық жағдайына медициналық бақылау жүргізеді (профилактикалық тексеру).

Мектепте оқушыларға арналған буфеттік тамақтану ұйымдастырылған .

Мектеп мұғалімдері:

Мектепте 11 педагог жұмыс істейді
Оның ішінде 11 жоғары білімді:
5 мұғалімнің педагог-сарапшы санаты бар
1 мұғалім бірінші санаты бар
1 мұғалім санаты бар педагог-модератор
4 мұғалімнің екінші санаты бар

Әкімшілік-басқару қызметкерлерінің мүшелері үшін функционалдық міндеттері жазылған. Апта сайын, дүйсенбі күндері директордың жанындағы кеңесте әкімшілік-басқару қызметкерлерінің мүшелері функционалдық міндеттерін орындау туралы есеп береді. Есеп беру нысандары: анықтамалар, ауызша баяндамалар, апталық есептер, өткен кезеңдегі оқу - тәрбие жұмысын талдау.
Әкімшілік тарапынан басқару қызметінің негізгі міндеті мемлекеттік білім беру стандарттары талаптарының орындалуын бақылау болып табылады. Бақылау жаңа оқу жылына арналған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес жоспарланған мектепішілік басшылық пен бақылау жүргізу негізінде жүзеге асырылады.
Мектеп әкімшілігі Мектепішілік басқару мен бақылаудың әр түрлі нысандарын қолданады: тақырыптық, фронтальды, шолу, жеке, сыныптық-жалпылама, дербес, бұл белгіленген стандарттар мен критерийлерге сәйкес мектептегі педагогикалық үдерісті және педагогикалық қызметті тиімді ұйымдастыру арқылы білім беру сапасын арттыруға мүмкіндік береді. Мектепішілік бақылау нәтижелері директор жанындағы кеңестерде, әдістемелік бірлестіктердің отырыстарында, педагогикалық кеңестерде талқыланады.
Педагогикалық қызметкерлердің жеке істері талаптарға сәйкес ресімделген (фотосуреті бар жеке парақ, Өмірбаян, дипломның көшірмесі, еңбек шарты, жеке куәлігінің көшірмесі, біліктілігін арттыру туралы куәлік, грамоталар).
Қолда бар барлық еңбек кітапшалары, қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтары жұмыс, әкімшілік-басқару персоналы үшін штат кестесі.
Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру, даярлау және қайта даярлау кестесі құрылды.
Жеке құрам бойынша бұйрықтар кітабы, жеке құрамды есепке алу кітабы тігілген, мектеп директорының мөрімен және қолымен бекітілген, беттері нөмірленген, бұйрық кітаптары орыс және қазақ тілдерінде жүргізіледі.
Мектептің барлық қызметкерлері қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқамадан өтеді.
Қызметкерлер өздерінің қызметтік міндеттерімен және мектептің ішкі тәртіп ережелерімен танысты.
Мектептің барлық қызметкерлері еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтайды, салауатты моральдық - психологиялық климат құрылды.
Қазіргі уақытта мектепте 11 педагог, 1 шағын орталық тәрбиешісі жұмыс істейді. Педагог қызметкерлер жұмысқа олардың жеке өтініші негізінде қабылданады.Кадрларды іріктеу мен орналастыруды орта білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттарына сәйкес мектеп директоры жүзеге асырады. Жұмысқа қабылдау кезінде педагогикалық білім ескеріледі,өз жұмысында жаңа инновациялық технологияларды қолданатын жаңа идеяларды іздеумен ерекшеленетін шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдерге артықшылық беріледі. 

Ғылыми-зерттеу жұмысы

Негізгі басымдықтардың бірі мектепте оқыту болып табылады және жан-жақты дамыту, балалар. Мектепте ғылыми-зерттеу жұмыстары жүргізіледі, оқушылар жобалармен жұмыс істейді, "Ақбота", "Русский медвежонок", "Золотое руно", "Кенгуру - математика"Халықаралық зияткерлік марафондарына қатысады.
Педагогтар мен оқушылар қашықтықтан өтетін байқауларға және Интернет олимпиадаларға қатысады.
Мектепте мектеп олимпиадасы өткізіледі, Оқушылар ғылым негіздері бойынша аудандық олимпиадаға қатысады.
Мектеп ұжымының алдында облыстық ауқымдағы аудандық олимпиада жүлдегерлерінің деңгейін көтеру міндеті тұр.

Қорытынды: білім сапасын арттыру бойынша жұмысты жалғастыру.
Пән мұғалімдеріне:
* білім берудің әртүрлі деңгейлі мазмұнын енгізу;
* білім беру үдерісінде оқытудың репродуктивті және шығармашылық қайта құрушы әдістерінің соңғыларын басымдықпен үйлесуін қамтамасыз ету;
* оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеретін және оқушылардың өзіндік жұмыстарының көлемін ұлғайтуды қамтамасыз ететін жаңа технологияларды, оқытудың өнімді нысандары мен әдістерін кеңінен қолдану;;
* оқу үдерісіне жеке тұлғаға бағытталған, денсаулық сақтау, ақпараттық технологияларды белсенді енгізу.

ОҚУ ЖОСПАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Нововладимиров орта мектебі "ММ жұмыс оқу жоспары»
2019-2020 оқу жылына
бағыты: жаратылыстану-математикалық

Сәйкес әзірленген
* ҚРҮ 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
• ҚР Үкіметінің 2015 жылғы 25 сәуірдегі № 327 қаулысымен бекітілген мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру стандарты (бұдан әрі-ҚР МЖМБС-2015);
• Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген Орта (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚР МЖМБС-2012);
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 15 тамыздағы № 484 қаулысымен бекітілген;
• Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 15 тамыздағы № 485 қаулысымен бекітілген жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты.
Мектептің оқу жұмыс жоспары білім беру ұйымының жұмысын регламенттейтін нормативтік-құқықтық база негізінде әзірленген.

2019-2020 оқу жылында білім беру үдерісін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету:
1) мектепалды даярлық сыныптарында, 1-4 сыныптарда білім беру процесі:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 Бұйрығы.;
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың типтік оқу жоспары
2018 жылғы 10 қазандағы
№ 556);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген бастауыш білімнің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу»);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген бастауыш білімнің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген бастауыш білімнің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу»)

2) 5-9, 10-сыныптардағы білім беру процесі:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген негізгі орта және жалпы орта білім берудің);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 125 бұйрығымен бекітілген негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгі қағидаларын бекіту туралы
№ 115 (2017 жылғы 25 қазандағы өзгерістер мен толықтырулармен
№ 545);
"Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 15 шілдедегі № 281 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу»;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 125 бұйрығымен бекітілген негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндері бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгі қағидаларын бекіту туралы
№ 115 (2014 жылғы 15 шілдедегі № 281 "Зайырлылық және дінтану негіздері" пәні бойынша енгізілген өзгерістермен»);
"оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген;
"Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттің тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің,
оның ішінде электрондық жеткізгіштердегі" 17 мамырдағы 2019 жылғы № 217;
"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы);
"Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы);
 білім және ғылым Министрінің, Қазақстан Республикасының
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді жан басына нормативтік қаржыландыру қағидаларын бекіту туралы);
Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру кезінде ұсыныстар мен ережелер ескерілді:
1. "2019-2020 оқу жылында ҚР жалпы білім беретін мектептерінде білім беру үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы"нұсқаулық-әдістемелік хат.
2. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы № 499 қаулысымен бекітілген Білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары. ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 17 қыркүйектегі № 375 бұйрығымен бекітілген Білім беру ұйымдары қызметінің үлгі ережесі.
3. ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 17 қыркүйектегі № 375 бұйрығымен бекітілген Білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары (кешкі мектеп).
"Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар "санитариялық қағидаларын бекіту туралы"Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 611 Бұйрығы.
(соңғы өзгерістер мен толықтырулармен 28.09 2018
№ ҚР ДСМ-20

Мектеп құрылымы

- мектепалды даярлық топ;
1-4 сыныптар:
- жалпы білім беретін сыныптар;
Оқу жоспарлары көздейді:
Инвариантты компонент есебінен іске асырылады:
- бастауыш мектептің жалпы білім берудің базалық компонентін толық сақтау;
Вариативті компонент есебінен іске асырылады:
5-9 сыныптар:
- жалпы білім беретін сыныптар;;
Оқу жоспарлары көздейді:
Инвариантты компонент есебінен іске асырылады:
- негізгі мектептің базалық компонентін толық сақтау;
Вариативті компонент есебінен енгізілген:
- "Зайырлылық және дінтану негіздері" курсы 9 сынып-1 сағ.;
- "Абайтану" курсы 9 сынып - 1 сағат;

10-11 сыныптар:
10 сынып-жаратылыстану-математикалық бағыт бойынша бейіндік
Оқу жоспарын қарастырады:
Инвариантты компонент есебінен іске асырылады:
- орта мектептің базалық компонентін толық сақтау;
Вариативті компонент есебінен енгізілген:
- 10 сыныпта "Абайтану" курсына 1 сағат;
- 10 сынып АӘД курсына 1 сағат;
- Географиядан қолданбалы курсқа 1 сағат.

ТЕРІС ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР
НЕГІЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫ

Оқуға ынталы мектеп оқушыларымен тиімді жұмыс жеткіліксіз, қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың элементтері жеткілікті қолданылмайды, мұғалімдер мен оқушыларда өз қызметін өздігінен талдау дағдылары мен біліктерінің жеткіліксіз деңгейі, оқушылар контингентін таңдау жылдар бойынша білім сапасының төмендеуіне алып келеді.

МӘСЕЛЕНІ ШЕШУДІҢ НЕГІЗГІ ЖОЛДАРЫ:

1. Оқыту сапасын арттыру бойынша жұмысты жалғастыру.
2. Үлгермеушіліктің алдын алуға бағытталған жұмысты жалғастыру.
3. Оқу процесіне жаңа білім беру технологияларын енгізуді қамтамасыз ету: дамыта оқыту, АКТ, Жоба әдісі, модульдік, проблемалық оқыту.
4. ОЖСБ мен ҰБТ-ға дайындық мақсатында оқушылардың ОЖСБ-ны бақылаудың бір түрі ретінде тестілеу дағдыларын пысықтау бойынша жұмысты жалғастыру.
5. Пәндік олимпиадаларға қатысуға бағытталған дәлелді оқушылармен жұмысты жалғастыру.
6. Бойынша деректер банкін қалыптастыруды жалғастыру
білім беру процесін мониторингілеу.
7. Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің оң тәжірибесін анықтау, қорыту және тарату.

ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС

"Инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша іс-әрекеттің жүйелілігін қамтамасыз ету"»
Талдаудың мақсаты: мектептегі әдістемелік жұмыстың өнімділік деңгейін және педагогикалық ұжымды дамыту тәртібіне қосу барысындағы оның рөлін анықтау.
Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігінің маңызды құралы-әдістемелік жұмыс. Әдістемелік жұмыс қойылған міндеттерді орындауға және оларды мектептің білім беру бағдарламасы мен оқу-тәрбие процесі арқылы жүзеге асыруға бағытталған. Мектептің бірыңғай әдістемелік тақырыбы: "инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша іс-әрекет жүйелілігін қамтамасыз ету»
Мектептің әдістемелік қызметінің алдына мақсат қойылды: озық тәжірибе алмасу, өз білімін жетілдіру және курстық қайта даярлау негізінде оқытушылардың кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау.
Қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес әдістемелік жұмыс келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылды:
* педагогикалық кеңес жұмысы ұжымдық әдістемелік қызмет ретінде;
* ӘБ жұмысы топтық әдістемелік қызмет ретінде;
* әдістемелік кеңестің қызметі - мұғалімдердің тұрақты шығармашылық тобының ұжымдық әдістемелік қызметі;
* мұғалімдердің біліктілігін арттыру, педагогикалық шеберлік және кадрлар санаты, олардың өздігінен білім алуы;
* жеке-әдістемелік және инновациялық қызмет-жұмыс тәжірибесін жинақтау;
* ашық сабақтар, оларды талдау;
* пәндік апта;
* мұғалімдердің курстық дайындығын ұйымдастыру және бақылау;
* конкурстар мен конференцияларға қатысу.
Бұл әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың дәстүрлі, бірақ сенімді формалары. Олардың көмегімен білім беру бағдарламалары мен мектептің базистік оқу жоспарын жүзеге асыру, өзекті педагогикалық технологияларды (ИОСО, акт, Денсаулық сақтау, дамыту) пайдалану арқылы білім беру мазмұнын жаңарту жүзеге асырылды.
а) педагогикалық кеңес жұмысы
Ұжымдық әдістемелік жұмыстың жоғары формасы педагогикалық кеңес болып қала береді.
б) мектептің әдістемелік кеңесінің жұмысы
Ағымдағы жылы мектептің әдістемелік кеңесі қойған мақсаты: мектеп мұғалімдерінің педагогикалық шеберлік деңгейін үздіксіз жетілдіру, олардың білім және заманауи технологиялық технологияларды қолдану саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Бұл мақсат мектеп педагогтарының мүмкіндіктері мен сұрауларына жауап береді және тапсырмалар арқылы шешілді:
* әр педагогтың шығармашылық даралығын барынша ашу үшін қажетті жағдай жасау;
* оқушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, қазіргі заманғы талаптарға сай білім алу және тәрбиелілік деңгейін қамтамасыз ету. Әдістемелік кеңестің жұмысын оқу ісінің меңгерушісі А. О. Хозаева басқарды.
Кеңес құрамына мектептің әдістемелік бірлестіктерінің жетекшілері кірді. Отырыс төрттен бір рет өткізілді, онда жоспарға сәйкес мәселелер қарастырылды.
в) әдістемелік бірлестіктердің жұмысы
Пән мұғалімдерінің әдістемелік жұмысын ұйымдастыратын басты құрылым әдістемелік бірлестіктер болып табылады. Мектепте бес әдістемелік бірлестік жұмыс істейді:
1. Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ-жетекшісі Е. Н. Веревка, 2 біліктілік санатты мұғалім;
2. Гуманитарлық цикл мұғалімдерінің ӘБ-жетекшісі Жанабаева Н. А., 2 біліктілік санатты мұғалім;
3. Жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдерінің ӘБ-жетекшісі М. Ю. Стакаева, санаты педагог-сарапшы;
4. Сынып жетекшілер ӘБ - жетекшісі Т. В. Весна, ұйымдастырушы.
Мектептің әдістемелік тақырыбына сәйкес мектептің әдістемелік бірлестіктерінің тақырыптары таңдалды:
* Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ - " бастауыш сынып оқушыларының каллиграфиясы»
* Гуманитарлық цикл мұғалімдерінің ӘБ - "Гуманитарлық цикл пәндері сабақтарында түйінді құзыреттілікті қалыптастыру"»
* Жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдерінің ӘБ - " оқытудың жетілдірілген әдістері мен формаларын іздеу • »
* Сынып жетекшілерінің ӘБ - "ақпараттық технологияларды енгізу арқылы педагогикалық шеберлікті дамыту".
Әдістемелік бірлестіктердің басты міндеті мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіруге көмек көрсету болып табылады. Әр әдістемелік бірлестік мектептің әдістемелік жұмысының тақырыбы мен мақсатына сәйкес өз жұмыс жоспарын алды. Мектеп әдістемелік бірлестіктерінің отырыстарында келесі мәселелер талқыланды:
* оқу жылына арналған жұмыс жоспарымен танысу;
* білім беру стандарттарымен жұмыс;
* күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды келісу;
* бастауыш сынып пен негізгі буын жұмысындағы сабақтастық;
* оқушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою бойынша жұмыс әдістері;
* оқу-танымдық қызметке жоғары уәждемесі бар оқушылармен жұмыс істеу әдістері;
* аралық және қорытынды бақылаудың формалары мен әдістері;
* өз білімін жетілдіру тақырыптары бойынша мұғалімдердің есептері;
* оқушыларды қорытынды аттестаттау.
Әдістемелік бірлестіктердің отырыстарында жаңа технологияларды меңгеру мен қолдануға байланысты мәселелер қарастырылды, оқушылардың денсаулығын сақтау мәселелеріне көп көңіл бөлінді, бақылау жұмыстарының мәтіндері мен тапсырмаларын, емтихан және басқа да оқу-әдістемелік материалдарды зерделеді. Бақылау жұмыстарының талдауы жүргізілді, оқушылардың білімдерінде анықталған кемшіліктерді жою бойынша бағдарлар белгіленді. Әдістемелік бірлестіктердің жұмысы шеңберінде ашық сабақтар, пәндер бойынша сыныптан тыс іс-шаралар өткізілді.
Мұғалімдер балалармен бірге қашықтық олимпиадаларға қатысып, жүлделі орындарға ие болды (Кемина О. Н.-психология,Стакаева М. Ю.-биология ,Елубаева У. А. –қазақ тілі, Хозаева А. О. - қазақ тілі), Дюсекеева Г. К. "Үздік қазақ тілі мұғалімі"аудандық байқауына қатысты. Сонымен қатар О. Н. Кемина, М. Ю. Стакаева жетекшілік ететін аудандық ғылыми жобалар конкурстарына белсенді қатысты.
1. Мектептің әдістемелік тақырыбына сәйкес педагогтардың өз білімін жетілдіру тақырыптары бойынша жұмысы жалғастырылды.
Педагогикалық кадрлармен сараланған жұмысты ұйымдастыру үшін мектепте Өзін-өзі жетілдіру бойынша жеке тақырып арқылы педагогикалық шеберлікті жетілдіру бойынша жұмыс ұйымдастырылды. Жас мұғалімдер үшін "жас мұғалімдер мектебі"жұмыс істеді.
Әр мұғалімнің өзіндік білім алу бойынша жеке әдістемелік тақырыбы анықталды, ол ӘБ жұмысына педагогтардың қатысуы арқылы талданады.
Жеке білім беру өз жоспарлары негізінде жүзеге асырылды. Жоспар: әдебиеттерді таңдау, мәселе бойынша мәліметтерді зерттеуге кететін уақыт шығындары, әдебиеттерді талдау, практикалық тәжірибемен танысу. Өз білімін талдаумен, бағалаумен және орындалған жұмыстың тиімділігін өзіндік бағалаумен аяқталды. Өз білімін жетілдіру нәтижесі ашық сабақтар, баяндамалар, әріптестер алдында сөз сөйлеулер, МӘБ кеңестерінде, педагогикалық кеңестерде, директор жанындағы кеңестерде болды.
Өз бетінше білім алу тақырыптары бойынша мұғалімдердің біліктілігін арттыру нәтижесінде мұғалімдердің білім берудің инновациялық технологияларын қолдануының оң динамикасы байқалады.
Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру жүйелі және мақсатты түрде жүзеге асырылады. Жыл сайын, біліктілікті арттырудың перспективалық жоспарына сәйкес, Көкшетау қаласының облыстық БАИ жанындағы Астана қаласының БАИ жанындағы Біліктілікті арттыру курстарынан өтті.

Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, педагогтардың, білім беру ұйымдарының басқа да қызметкерлерінің өмірі мен денсаулығының сақталуын қамтамасыз ету мақсатында,
сондай-ақ Дүниежүзілік Денсаулық сақтау ұйымы жариялаған пандемия кезеңінде COVID – 19 коронавирустық жұқпасының (бұдан әрі-коронавирустық инфекция) таралуының алдын алу үшін, Қазақстан Республикасының Бас мемлекеттік санитарлық дәрігерінің 2020 жылғы 12 наурыздағы № 20 қаулысы негізінде, Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы төтенше жағдай режимін қамтамасыз ету жөніндегі мемлекеттік комиссия отырыстарының 2020 жылғы 16 наурыздағы № 1, 17 наурыздағы № 2 және 26 наурыздағы № 6 хаттамаларын орындау үшін:
1) оқу-тәрбие қызметін жүзеге асыратын білім беру ұйымдарында санитарлық-эпидемиологиялық және профилактикалық іс-шараларды күшейту бойынша шаралар қабылданды;
2) орта білім беру ұйымдарында 21 күні көктемгі демалыстың ұзақтығы анықталды (2020 жылғы 16 наурыздан 5 сәуірге дейін қоса алғанда);
3) педагогтармен көктемгі демалыс кезінде, сондай-ақ қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру кезінде қашықтықтан (білім беру ұйымдарынан тыс) режимде жұмыс істеу мүмкіндігі талқыланды;
4) мектепалды даярлық сыныптары үшін, 1-9 сыныптар үшін сағат 8:30 - дан, 10-11 сыныптар үшін сағат 14:00-ден жұма аралығында (қоса алғанда) ұзақтығы 30 минутқа дейін сабақ кестесі жасалды.;
5) 2020 жылғы 1 сәуірде 1-9 сыныптар үшін сағат 9:00, 10-11 сыныптар үшін сағат 14: 00; Біліктілікті арттыру курстарынан басқа БАИ түрлі классикалық, дәстүрлі және біліктілікті арттырудың инновациялық түрлері қолданылады.
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ АТТЕСТАЦИЯСЫ
Мұғалімдер аттестациясының перспективалық жоспарын жүзеге асыру бойынша жұмыстар жүйелі түрде жүргізіледі.:
- мектеп мұғалімдерінің аттестациядан уақытылы өтуін есепке алу;
- мұғалімдердің біліктілігін арттыру курстарынан өту;
- аттестатталатын мұғалімдердің сабақтарына қатысу;
- аттестатталатын мұғалімдермен жеке жұмыс;
- мұғалімдерді аттестациялауға құжаттарды дайындау;
- аттестаттаушы мұғалімдердің портфолиосын тексеру;
- аттестаттау кезеңдеріне дайындық;
- білім басқармасына құжаттарды уақытында тапсыру;
- ӘБ, мектеп, қала ішінде педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату.

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 05.06.2020 16:50
Құрылған күні: 09.06.2020 11:18

Текст