«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 «Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2021-2022 оқу жылындағы ДШ бойынша мұғалімнің жұмысын талдау

Дене шынықтыру мұғалімі Татьяна Владимировна Весна. Мұғалімнің жұмыс өтілі-10,8 жыл, өз мамандығы бойынша жоғары білімі бар. Көкшетау қаласындағы "Көкше" академиясын "дене шынықтыру және спорт" мамандығы бойынша бітіріп, 1-9 сыныптарда сабақ береді. Жүктеме аптасына 18 сағат (сабақ), футбол добы, тоғыз құмалақ, дойбы - шахмат секциялары.

Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы "Оқушылардың СӨС қалыптастыруға құзыреттілігі".

Мақсаты: кәсіптік даярлықты арттыру және соның салдарынан дене шынықтыруды оқытудың тиімділігін арттыру.

2017 жылдың маусым айында жаңартылған мазмұндағы жаңа бағдарлама бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өтті.

2018 жылдың 26 мамырында дене шынықтыру пәні бойынша педагогтердің ұлттық біліктілік тестілеуіне қатысты, біліктілік санаты - педагог-сарапшы. Дене шынықтыру -55 б, оқыту әдістемесі -24 б.

Джамп Роуп жаттықтырушыларына арналған Онлайн семинар (базалық деңгей) мамыр 2020.

Jamp Roup судьяларына арналған Онлайн семинар (базалық деңгей) мамыр 2020.

Сабақтарында применяю тыныс алу әдістемесін А. Н. Стрельникова.

Мектепте спорт залы 1. Жеке көзқарасты жүзеге асыру студенттердің жеке басын зерттеуді, олардың жеке ерекшеліктерін анықтауды талап етеді.

2. Оқушыларға жеке көзқарас тек артта қалғандарды ғана емес, барлық оқушылардың көрсеткіштерінің өсуін қамтамасыз етуі керек.

3. Сабақта балаларды ұйымдастыру формасын таңдау ерекше маңызды.

4. Дене шынықтыру сабақтарында оқушыларды бөлімдер бойынша бөлуді олардың дайындығын ескере отырып жүргізген жөн.

5. Дене шынықтыру сабақтарында оқыту әдістемесін дараландыру мыналарды қамтуы тиіс:

- қозғалыс сапасының даму ерекшеліктеріне байланысты жаттығуларды орындау үшін қолжетімді жағдайлар жасау;

- әр бөлімнің дайындық деңгейіне сәйкес оқу материалын зерттеудің әдістемелік дәйектілігі.

Оқу-тәрбие мәселелерін шешу үшін мен ағынды, фронтальды, топтық, жеке және дөңгелек әдістерді қолданамын, жүктеме мен демалудың әртүрлі нұсқаларын қолданамын.

Сабақтарда сыныптан өзара әрекеттесу тұлғаға бағытталған тәсіл, педагогикалық қолдауды жүзеге асыру негізінде қамтамасыз етіледі. Білім алушылардың ынтымақтастығы топтардағы, жұптардағы жұмыс, шағын "Тұңғыш Президент күні" мерекесіне арналған, "ҚР Тәуелсіздік күні" мерекесіне арналған жарыстар, "Наурыз" мерекесіне арналған жарыстар, "Қарттар күні"мерекесіне арналған дойбы және Тоғыз құмалақ бойынша жарыстар.

 

Сыныптан тыс іс-шаралар:

Іс-шаралар № сынып өткізу күні Өткізу орны Жауаптылар

Қыркүйек: жол-көлік жарақатының алдын алу бойынша онкүндік Денсаулық фестивалі Ұлттық Отбасы күні

1 Денсаулық Күні, Денсаулық фестивалі 1-9 сынып

08.09 мектеп жанындағы дене шынықтыру пәні мұғалімдерінің спорт алаңы.

2 Рейд: "өзіңізді Ковид-19-дан қорғаңыз" (студенттерде қорғаныс құралдарының болуын бақылау) 1-9 сынып.

10.09 Сыныптар ЗДВР

3 білім алушыларды спорт секциялары мен үйірмелердегі сабақтарға тарту, олардың жұмысын бақылау 1-9 сынып.

17.09 Спортзал

ЗДВР Қазан. Денсаулықты қорғау жөніндегі онкүндік респираторлық инфекциялардың алдын алу айлығы Дүниежүзілік психологиялық денсаулық күні

4 "Тәрбие және білім" кіші бағдарламасы және СӨС насихаттау жөніндегі онкүндік шеңберінде " Біз СӨС қолдаймыз!"1-9 23.10 сыныптар сынып жетекшісі, мед. қызметкер Қар Дене шынықтыру бойынша білім сапасы 2021-2022 оқу жылына Сыныптар 1 жартыжылдық 2 жартыжылдық 1 бағаланбайды, бағаланбайды

2-3 100% 100%

4 100% 100%

5-6 100% 100%

7-8 100% 100%

9 100% 100%

Президенттік тесттер

Сыныптар оқушылар саны 2020-2021 Оқушылар саны 2021-2022

Президенттік Ұлттық Президенттік Ұлттық

4 3 0 3 5 0 4

7 2 - 2 3 0 2

9 0 0 0 6 0 4

Жаңартылған күні: 07.06.2022 16:08
Құрылған күні: 07.06.2022 16:08

Текст