«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 «Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бұлақсай орта мектебінің бастауыш сынып әдістемелік бірлестігінің жұмысын талдау 2019-2020 оқу жылы

Әдістемелік бірлестіктің құрамына 2 бастауыш сынып мұғалімі-Бегалинова Орымбасар Сатпаевна , Веревка Елена Николаевна кіреді.
Бастауыш сынып мұғалімдерінің ұжымы жұмыс істеген әдістемелік тақырыбы "танымдық іс-әрекетті белсендіру мақсатында жаңа технологияларды оқу және енгізу". "Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің материалдарын жүйелеу және жалпылау".
Әдістемелік бірлестіктің басты міндеті мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіруге көмек көрсету болып табылады. Сонымен қатар, педагогтың құзыреттілігін және алған білімдерін кәсіби қызметте қолдануды дамыту, озық тәжірибені жинақтау, педагогтардың зерттеу қызметін ынталандыру. Әдістемелік бірлестік мектептің әдістемелік жұмысының тақырыбы мен мақсатына сәйкес өз жұмыс жоспарын құрды және бекітті. Мектеп әдістемелік бірлестігінің отырысында келесі сұрақтар талқыланды:
* оқу жылына арналған жұмыс жоспарымен танысу;
* білім беру стандарттарымен жұмыс;
* күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды келісу;
* бастауыш сынып пен негізгі буын жұмысындағы сабақтастық;
* оқушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою бойынша жұмыс әдістері;
* оқу-танымдық қызметке жоғары уәждемесі бар оқушылармен жұмыс істеу әдістері;
* оқушылардың каллиграфиясы бойынша жұмыс
* аралық және қорытынды бақылаудың формалары мен әдістері;
* өз білімін жетілдіру тақырыптары бойынша мұғалімдердің есептері;

Бастауыш сыныптардың әдістемелік бірлестігінде 6 отырыс (1 отырыс) өткізілді. Отырыс барысында жаңа технологияларды зерттеу мен қолдануға байланысты мәселелер қарастырылды және оқушылардың денсаулығын сақтау мәселелеріне көп көңіл бөлінді. Әдістемелік бірлестік отырысының қорытындысы педагогтарға арналған әдістемелік ұсынымдар болды.
1 отырыста өткен жылдың қорытындысы шығарылып, 2019-2020 оқу жылына арналған жоспарлар бекітілді , 2 отырыста Бегалинова Орымбасар Сатпаевна "оқу және жазу арқылы Сын Тұрғысынан ойлауды дамыту"тақырыбында дөңгелек үстел өткізді.
Бастауыш сынып оқушыларының демалыс уақытында жұмыс жоспары әзірленді және өткізілді. Мұғалімдер әр іс-шараны қызықты әрі қызықты етіп ойластырды. Спорттық, музыкалық ойындар өткізілді. онлайн сынып сағаты. 6 отырыста 4 д/о тоқсан қорытындысы шығарылды жыл ішінде сыни ойлау стратегиялары қарастырылды және ең қолайлы таңдалған . 3 отырыста 1 жартыжылдықтың қорытындысы шығарылып, олимпиаданың нәтижелері талданды. Сондай-ақ 2019-2020 оқу жылының екінші жартыжылдығына мақсаттар қойылып, міндеттер белгіленді. 4 отырыста 1-3 сыныптарда жиынтық бағалауды өткізу жоспары қаралды. 5 отырыста-онлайн-қашықтықтан оқыту бойынша жұмыс жоспары белгіленді. Онлайн ата-аналар жиналысы өткізілді. Оқушылармен кездесу өткізді, қорытындысы қималарды білім, сондай-ақ оқушылардың оқу техникасы. Бұл жерде балалардың жазғы демалысы туралы да айтылды.
4 ата-аналар жиналысы өткізіліп, онда оқушының оқу және тәрбие жұмысына қатысты әр түрлі сұрақтар талқыланды .Балалардың оқуы туралы көп айтылды. Ата-аналар үйде"оқырман отбасы"ұйымдастыру туралы шешім қабылдады. Содан кейін сынып сағатында балалар " отбасы не туралы оқыды?"Мұндай эксперименттің мақсаты-оқушыларды оқу техникасын арттыру.


Бегалинова Орымбасар Сатпаевна -1977 ж. т.

Білімі - жоғары. Еңбек өтілі 19 жыл.
Өзін-өзі тану тақырыбы: "сауатты оқытудағы жаңа технологияларды қолдану"»
Осы тақырып бойынша мұғалім бірінші жыл жұмыс істейді . Мұғалім 1 сыныпта жұмыс істеді. Жұмыс барысында Орымбасар Сатпаевна әр түрлі технологиялардың элементтерін пайдаланады, "дауыстап ойла" табысты стратегияларының бірі, мысалы, 1 сынып оқушыларымен жұмыс істеуден бастап, оқуға деген ынта мен қызығушылықты дамытуды бірінші орынға қояды. Екінші орын-жаттығу. Жұптар мен топтарда жұмыс істейді. Мұндай жұмыс жақсы нәтиже береді. Формативті бағалау кезінде қателерді жүйелі жұмысты қолданады. Мысалы, жұмысты тексеріп, сабақтың күнделікті жоспары дәптеріне қате жазады және келесі сабақты жоспарлай отырып, меңгеру үшін критерийді әзірлейді. Осындай жұмыстың нәтижесінде мұғалім келесі нәтижелерге қол жеткізді. Балалар оқуды, санауды, дауыстап ойлауды және ойлауды үйренді. Балалар шығармашылық және дербес жұмыс үшін қуана қабылданады, өздерін және басқаларды бағалай алады .Балалар 3 тілде сөздік сөздерді қызығушылықпен оқыды. Көп көңіл уделяла тіл дамыту оқушылардың пайдаланды ойындар айтылу дыбыстарды чистоговорки жаңылтпаштар,
Математика сабақтарында стандартты емес сабақ элементтерін қолданады. Есеп жылдамдығына қол жеткізу үшін әр түрлі ойындарды қолданамын. Оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамытуға, сауатты жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған дарынды балалармен қосымша жұмыс жүргізеді.

Дүниетану және жаратылыстану сабақтарында өте жиі іздеу қызметінің әдісін қолданады. Балалар жаңа пәндермен танысты. Мұғаліммен бірге материалды зерттеуге зерттеу жүргізілді .Ата-аналармен бірлескен жұмыс жүргізілді. Балалар өз білімдерін нақты өмірмен қолданды. Жалғыз минус-балаларда компьютерлер мен Интернеттің болмауы.

 


Жіп Елена Николаевна

1970 жылы туған, білімі-жоғары. Еңбек өтілі 22 жыл. Мұғалімнің әдістемелік тақырыбы. "Шығарма жазу кезінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту" тақырыбы бойынша Елена Николаевна үшінші жыл жұмыс істейді. Негізгі міндет балалардың тілін дамыту, логикалық ойлау.Ол үшін әр түрлі карточкалар қолданылды, олар бойынша балалар әңгімелер құрастырды,есеп жүргізу және тапсырмаларды шешу үшін үлестірме материалдар қолданылды. Әңгіме,құрылымдық схема бойынша ұсыныстар құрастырды. Суреттер бойынша ертегі құрастыруды және қайта бастауды үйренді. Математика сабағында мұғалім Николай Александрович Зайцев технология элементтерін пайдаланады. Мұғалім математика сабағын қоршаған ортамен байланыстыруға тырысады. Сонымен қатар, ол геометриялық фигураларды зерттеу кезінде сыни ойлау стратегиясын-"Кубизм" қолданады және балалардың алдына проблемалық сұрақтар қояды, оларға балалар қызығушылықпен жауап іздейді. Оған ата-аналар да көмектеседі. Нәтижесінде пікірлер мен идеялар өте қызықты. Есеп, жұмбақтар, суреттер бар сөздерді қолданады. Яғни, балалар есту, көру қабілеттерін үйренеді. Математика сабағында да тез есеп береді (балаларға өте ұнайды және олар қуана жұмыс істейді) . Әдеби оқу сабағында оқырмандар конференциясын ұйымдастырып, балалар кластерлер жасайды. Сондай-ақ , балалардың оқу жылдамдығын арттыруға көмектесетін таза сөздерді, жаңылтпаштарды қолданады. Әр сабақ тыныс алу жаттығуынан басталады, бұл балаларды оқуға дайындауға мүмкіндік береді. Оқушылар анықтамалық әдебиеттермен жұмыс жасауды үйреніп, шығармалар бойынша эссе жазды . Орыс тілі сабағында с. Н. Лысенкованың технология элементтері қолданылады : тірек сызбаларды қолдану арқылы перспективалы-озық оқыту. Зерттеу барысында балалар схемаға сүйеніп жаңа тақырыпты тез меңгереді. Сонымен қатар мұғалім оқушыларға оқылған тақырыптар бойынша сызбалар мен плакаттар құрастыруға мүмкіндік береді.
Жыл соңына қарай оқушылардың оқу техникасы артты .
Орыс тілі сабағында сөздік жұмысына көп көңіл бөлінеді.
Оқушылардың каллиграфиясы бойынша күнделікті жұмыс жақсы нәтиже берді. Мұғалім сауатты хатқа қол жеткізді. Балаларда ауызша және жазбаша сөйлеу, әсіресе шығарма мен мазмұндама жазу кезінде дамиды. Шығармаларды оқытуға дайындық кезең-кезеңмен жүргізіледі. Басты мақсат-Өзін-өзі көрсету арқылы тұлғаның толыққанды дамуына ықпал ету. Өз жұмысында мұғалім орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында шағын-ертегілер, өлеңдер мен жұмбақтар жазды. Сонымен қатар балалар әдеби бейнелерді бейнелейді. Осы тақырып бойынша үшінші жыл жұмысының нәтижесінде мұғалім келесі нәтижелерге қол жеткізді: балалар хат, шығарма, эссе құрастыруға үйренді. Оқушылар күнделік жүргізеді, онда оқу жылының соңында " Мен кіммен боламын, қашан өсемін!"Оқу жылы бойы мектеп оқушылары түрлі конкурстар мен олимпиадаларға қатысты.

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 05.06.2020 16:39
Құрылған күні: 09.06.2020 11:32

Текст