«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 «Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбие жұмысын талдау 2021-2022 оқу жылына

Тәрбие жұмысын талдау

2021-2022 оқу жылына

Қазіргі заманғы мектеп өзінің мүмкіндіктері мен мақсаттарына сәйкес білім беру процесін ұйымдастыруда жеткілікті еркіндікке ие. Сонымен бірге, бұл жағдай білім беру ұйымына тәрбие қызметінің сапасы үшін жауапкершілік жүктейді, яғни мектептің 2021 – 2026 жылдарға арналған даму жоспарына сәйкес мектеп оқушыларға, ата-аналарға және жалпы қоғамға тәрбие сапасына кепілдік беруі керек, сондықтан оны бақылап, басқаруы керек.

2021-2022 оқу жылы ішінде тәрбие жұмысы 8 бағыт бойынша жүргізілді:

қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие, рухани-адамгершілік тәрбие, ұлттық тәрбие, отбасылық тәрбие, еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие, Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие, зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу, дене тәрбиесі және СӨС.

"Рухани жаңғыру" бағдарламасы аясындағы мақсаттар мен міндеттерге сәйкес Қазақстан Республикасының Білім беру ұйымдарында балалар мен жастарды тәрбиелеу мақсаты мен міндеттері қойылды:

1) ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;

2) тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты, сыни ойлауды және функционалдық сауаттылықты (компьютерлік, цифрлық, математикалық, жаратылыстану-ғылыми, оқу сауаттылығы), проблемаларды өз бетінше шешу қабілеттерін дамыту үшін жағдайлар жасау арқылы зияткерлікті байыту;

3) азаматтыққа және патриотизмге, өз Отаны - Қазақстан Республикасына сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрлерін қастерлеуге, Конституцияға қайшы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеуге тәрбиелеу;

4) елдің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, жеке адамның өз құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарасын қалыптастыру;

5) отандық және әлемдік мәдениеттің жетістіктеріне баулу; қазақ және басқа да этностар мен Қазақстанның этностық топтарының тарихын, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін зерделеу; мемлекеттік, орыс, шет тілдерін меңгеру;

6) ата-аналардың балаларды тәрбиелеудегі психологиялық-педагогикалық құзыреттілігі мен жауапкершілігін арттыру, жастарды салауатты отбасы құруға, отбасы институтын нығайтуға саналы қатысуға дайындау;

7) әлеуметтік маңызы бар балалар, отбасы және ата-ана бастамаларын, балалар қоғамдық бірлестіктерінің қызметін дамыту және қолдау;

8) тұлғаның экономикалық ойлауын және кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі жүзеге асыруға саналы көзқарасын; табиғатты сақтаудағы белсенді азаматтық ұстанымды; экологиялық сауаттылық пен мәдениетті дамыту;

9) балаларды тәрбиелеуде жалпы және қосымша білім беру жүйесінің рөлін арттыру, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт, мәдениет саласындағы ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру;

10) балаларды тәрбиелеу саласындағы ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру;

11) балалардың ақпараттық қауіпсіздік деңгейін арттыру болып табылады.

Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу

Азаматтық пен патриотизмді қалыптастыру бүкіл мектеп жолында бірінші сыныптан бастап он бірінші сыныпқа дейін жүреді.

Дәстүр бойынша мектепте барлық мемлекеттік және Ұлттық мерекелер атап өтіледі. Оларды дайындау кезінде барлық оқушылардың мәдени және тәрбиелік мүдделері ескеріледі, адамды көпұлтты мәдениеттердің құндылықтарына бейімдеу, әртүрлі дәстүрлері бар адамдардың өзара әрекеттесуіне үйрету және әртүрлі халықтар мен ұлттардың мәдениеттерінің тепе-теңдігі туралы түсінік қалыптасады.

Азаматтықты қалыптастыру және қазақстандық патриотизм сезімін тәрбиелеу мақсатында барлық салтанатты іс-шаралар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындаудан басталады.

2021-2022 оқу жылына арналған жалпы мектептік тәрбие жоспары бойынша мектепте келесі іс-шаралар өткізілді:

Қазақстан Республикасының мемлекеттік мерекелері мен атаулы күндеріне арналған барлық іс-шаралар жаппай сипатқа ие болды: ҚР Тілдер күні, Тәуелсіздік күні, Президент күні, Наурыз мейрамы, Қазақстан халықтарының бірлігі күні, Батыр күні, Жеңіс күні және т. б.

30 тамызда елімізде ең маңызды мерекелердің бірі-Қазақстан Республикасының Конституциясы күні атап өтіледі. Бұлақсай ауылдық кітапханасында мектеп педагогтарымен бірлесе отырып, Конституция күні–2021 күніне орай Info-studio форматында "Ата заң-ар айнасы" іс-шарасы ұйымдастырылды, оған ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған іс-шараларды іске асыруға сәйкес жастар, студенттер шақырылды.

1 қыркүйек-Білім Күнінің дәстүрлі мерекесі, оның мақсаты өскелең ұрпақтың бойында білім алу культін қалыптастыру және жаңа оқу жылының алдында мереке атмосферасын құру болып табылады.

1 қыркүйекте Қазақстан Тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған Білім күні салтанатты іс-шарасы өткізіліп, 1-сынып оқушылары үшін бірінші оқулықтың Әліппесі табыс етілді. Үшін сызғыш. 2-9 сынып оқушылары үшін 1 қыркүйек күні оларға бекітілген кабинеттерде өтті. Оқушылармен жұмыс жасаудың түрлері мен құралдары алуан түрлі болды, бастысы олар қызықты және әсерлі болды, азаматтықты және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға, туған өлкенің табиғи және тарихи-мәдени мұрасына ұқыпты қарауға ықпал етті және оқушылардың жасына сәйкес келді.

Іс-шаралар ұйымның сайтында, facebook және Instagram-да жарияланған.

Мақсаты жастарды патриоттық рухта тәрбиелеу, қоғамдық-саяси қызметті, әлемдік ауқымдағы ірі саясаткер – Н.Ә.Назарбаевтың еңбектерін насихаттау болып табылатын Тұңғыш Президент күнін мерекелеу шеңберінде мынадай іс-шаралар өткізілді:

15 қараша-Ұлттық валюта күніне арналған "оқиғалар" сериясының 1-ші "Қазақстанның мерейтойлық монеталары" альбомын шығару, оның авторы кітапханашы Г.С. Дюсекеева, иллюстратор директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Т. В. Весна болып табылады.7-9 сыныптарда "Көшбасшы жолы" ерлік сабағы.

Парасаттылық сағаты аясында мектепте сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікке тәрбиелеу мақсатында бірнеше іс-шаралар өткізілді:

1. 11 сыныпта "лайықты адам болу"сынып сағаты,

2. 3-сыныптағы әңгіме "адал қарым - қатынас", 4-сыныптағы әңгіме "Өзіңнен баста", 7, 8, 9-сыныптардағы қарым-қатынас сағаты "Біз-сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз", 5-сыныптағы "адалдық және парасаттылық" сынып сағаты, 1-сыныптағы "7 игі іс" сынып сағаты. Барлығы қатысты:

3. 16 желтоқсан-мемлекетіміздің басты мерекесі. Қазақстан 30 жыл Тәуелсіздік қабырғасында өмір сүруде.

4. 13 желтоқсанда мектебіміздің оқушылары мен педагогтары ауыл мәдениет үйінің залында "Тәуелсіздік жолы" атты концертке жиналып, әндер, билер мен өлеңдерде Отанға деген сүйіспеншілігіміз туралы айтып, туған жердің сұлулығын жырлап, баршаңызды үлкен мереке - Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күнімен құттықтады!

5. 17 қаңтарда мектеппен және Володар ауылдық кітапханасымен бірлесіп "парасаттылық сағатын" өткізу шеңберінде және сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие жөніндегі іс - шараларды іске асыру мақсатында жас ұрпақта "нөлдік төзімділік "қағидаты: Біз сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз" атты ақпараттық-талдамалық пікірталас өткізілді.

6. 17.05.2022" Мақтай Сағдиев – Отанға деген сүйіспеншіліктің үлгісі "тақырыбында" парасаттылық сағаты " Ақмола облысында өтуде

 

Әр түрлі жастағы мектеп оқушылары қатысқан пікірталас аясында әлемде сыбайлас жемқорлықтың пайда болу тарихы, оның пайда болу себептері, дамуы және онымен күресудің міндетті шаралары туралы және біздің еліміздің әрбір азаматы мектеп қабырғасынан бастап осы "зұлымдықтан" аулақ болу керек жағдайлар туралы ақпарат ұсынылды.

Бұдан кейін "сұрақ-жауап", "жағдай-шешім", "мәселе-пікір"қағидаттары бойынша пікірталас тапсырмалары берілді. Олардың ішіндегі ең жарқындарының бірі біздің қоғам үшін және әрбір адам үшін сыбайлас жемқорлықтың зиянын түсінуге арналған ассоциативті ойын болды - "ар - ождан сарайы-өмірге арналған қамал" әрбір кірпіш "сыбайлас жемқорлық және оның қолайсыз салдарымен"байланысты ұғымдар қауымдастығы болған қамал салынды.

Соңында барлық қатысушыларға сыбайлас жемқорлықпен күресуге шақыратын әлеуметтік роликтермен танысу ұсынылды және өзіне, өзінің жақындары мен туыстарына қамқорлық жасайды.

Оқушылармен құқықтық тәрбие бойынша "балалардың құқықтары мен міндеттері туралы" сынып сағаттары өткізілді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағдарлама аясында қараша айында 5-8 сыныптарда "Біз сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз"ойыны өткізілді. Бейнелеу өнері мұғалімдері 5 және 6 сыныптарда "адал еңбек портреті"атты суреттер байқауын өткізді. "Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ" онкүндігі өткізілді, сурет және эссе байқауын өткізу қорытындысы бойынша оқушылар грамоталармен және бағалы сыйлықтармен марапатталды.

Қараша айында барлық сыныптарда "жастайыңа құрмет көрсет"," тәртіп-тәрбиенің бастауы, тәртіпсіздік-жамандық"," Жемқорлықсыз болашақ "атты сынып сағаттары өткізілді. Қараша айының соңында "Бала құқығы – адам құқығы" онкүндігі өткізілді. 6-9 сыныптарда "үйде, көшеде нөлдік төзімділік"дәрісі өткізілді. 5-6 сыныптарда тарих пәнінің мұғалімі қазан айында "өз құқығың мен міндеттеріңді біл"атты сыныптан тыс іс-шара өткізді. 7 және 8 сыныптарда "әкімшілік жауапкершілік. Құқық бұзушылық. Жаза.»

1979 жылғы 25 желтоқсаннан 1989 жылғы 15 ақпанға дейін созылған Ауған соғысы өзінің ауқымы бойынша әскери қақтығыстар тізбегінде қарапайым орын алады. Бірақ келтірілген шығындардың мағынасыздығы, моральдық залал және саяси салдары оған тең келмейді.

14 ақпан күні оқушылар үшін " өткенге саяхат. Жауынгердің әңгімесі". ЗДВР Весна Т. В. ауған сарбаздарының естеліктеріне сүйене отырып, балаларды алыс жылдардағы қорқынышты оқиғалармен таныстырды, оларды соғысқа пайдасыз, қорқынышты және ешкімге қажет емес жас жігіттерге беруге тура келді. "Көк береттер" тобының "ордендер сатылмайды"әні оқушыларға ерекше әсер қалдырды.

28 ақпан Алғыс айту күнін мерекелеу қарсаңында "Бұлақсай ауылының №1 Негізгі орта мектебі" КММ-де "рахмет, қазақ жері"сынып сағаты өткізілді. Алғыс айту күні мерекесі ортақ тарих, барлық этностардың бір-біріне және қазақ халқына қолдауының арқасында бастан кешкен бірлескен қиындықтарды еске алу негізінде көпұлтты Қазақстанның бірлігін сақтау және дамыту мақсатында енгізілді.

Алғыс айту-бұл біреуге жақсылық, назар аударғаны үшін ризашылық сезімі. Сынып сағатының соңында балалар өз алғыстарын түймедақ түрінде білдірді.

1 мамыр-Қазақстан халықтарының бірлігі күні.

Біздің мемлекетіміз-Қазақстан Республикасы үлкен аумақты алып жатыр. Біздің еліміздің барлық жерінде әртүрлі ұлт өкілдері тату-тәтті өмір сүріп, жұмыс істейді: қазақтар, орыстар, ұйғырлар, кәрістер, украиндар, немістер, татарлар, өзбектер және т .б...

30 Сәуірде мектепалды даярлық сыныбынан 9 сыныпқа дейінгі чаттарда "Көп ұлтты тату елім Қазақстан" атты сынып сағаттары өтті, олар біздің еліміздегі ұлттардың ғана емес, сондай-ақ қазақстандықтардың рухының бірлігіне арналған. Олар патриоттық сипатта болған құттықтау хаттарының, халықтар достығы туралы бейнематериалдардың және т.б. негізінде құрылды.

Батыр күнін өткізу бойынша іс-шаралар жоспары аясында мектепте "Отанды қорғау - осындай мамандық бар"балалар суреттерінің көрмесі дайындалды. Бейне ролик түрінде жасалған көрмеге бастауыш сынып оқушылары қатысты, олардың суреттері бойынша олар Отанымыздың қорғаушыларына мақтанышпен қарайтындықтарын көрсетті.

4-9 сынып оқушылары үшін директордың ТЖ жөніндегі орынбасары "Қазақ даласының батырлары"іс-шарасын өткізді.

Мақсаты: қазақ халқының ұлы ұлдарының ерліктерімен таныстыру және қазақ даласындағы батырларға құрмет пен мақтанышты тәрбиелеу.

Қорытынды іс-шара "Қазақстан армиясы"5-9 сынып оқушылары үшін бірыңғай ерлік сабағы болды.

Фашистік Германияны жеңудің 77 жылдығы осы жылдың маңызды күні болып табылады. Мектеп оны мерекелеуге алдын-ала дайындалды. Іс-шараларды өткізу үшін жұмыс жоспары құрылды, оның циклін Қазақстандықтардың ҰОС қатысу тарихына патриоттық экскурсия ашты. 5-11 сынып оқушылары үшін ТЖ бойынша директор орынбасары авиация генерал-майоры Т.я. Бигельдиновке арналған іс-шара өткізілді. Біз батыр елдің ұрпағымыз "патриоттық акциясы

Аға тәлімгер Стакаева М. Ю. "Мәңгілік Ел алыптары: Талғат Бигелдинов" ерлік сабақтары тарих мұғалімі Соколов А. Г.

Тәрбие жұмысының ерекше бағыты ҚР Мемлекеттік рәміздерін насихаттау және зерделеу болып табылады.

Оқу жылы бойы дәстүрлі түрде сынып сағаттары, викториналар, дөңгелек үстелдер, ҚР Мемлекеттік рәміздерін насихаттау бойынша жалпы мектептік салтанатты іс-шаралар өткізіледі, онда оқушылар олардың құрылу тарихы, елтаңбадағы, тудағы элементтердің мәні, әнұранды білу туралы білімдерін көрсетеді.

Мемлекеттік мерекелер аясында тақырыптық көрмелер, ашық сабақтар, салтанатты жиналыстар, жиындар, мемлекеттік рәміздерді қолданумен сынып сағаттары ұйымдастырылады. Мемлекеттік мерекелерге арналған салтанатты іс-шаралар міндетті түрде Ту енгізумен және Әнұранды орындаумен өтеді.

Апта сайын жұмыс сызықтарында ҚР Мемлекеттік Әнұраны орындалады.

Мемлекеттік рәміздер апталығы аясында 18-23 мамыр аралығында келесі іс-шаралар өткізілді: 1-4 сынып оқушыларына арналған " Мен Өз елім туралы не білемін?"PowerPoint презентациясы және WatsApp-та қолдануға ыңғайлы болу үшін бейне презентация түрінде;

22 мамырда еліміздің символына арналған " Елтаңба алтыны - қазақстандықтардың мақтанышы!", үш бөліктен тұрады:

1. Елтаңбаның шығу тарихы

2. Елтаңбаны Жаңарту

3. Елтаңба қалай жасалады.

Аталған іс-шараны өткізу үшін интернет желісінің ресурстары пайдаланылды. Ол 5-9 сынып оқушыларын қайталауға, ҚР символы туралы білімдерін бекітуге және Елтаңба қалай жасалатынын, оны жасауға қанша еңбек, шығармашылық, адамдардың іскерлігі салынғанын білуге бағытталған.

Бастауыш сынып оқушылары "Рухани жаңғыру" принциптерін бейнелейтін "Гүлдене бер, туған өлкем"атты қолөнер сайысына қатысты

"Соңғы қоңырау" мерекесі салтанатты түрде өтті! Осы көктемгі таңертең мектеп залы талғампаз және мерекелік көрінді! Мерекеге Қазақстан Республикасының құрметті азаматы, "Бұлақсай" ЖШС директоры Тоқбаев Әлібек Әбдуәліұлы және "Бұлақсай ауылдық округінің" әкімі Әлібеков Есман Сабыржанұлы қатысты.

Әрі қарай түлектерге баса назар аударылды. Оларды қатты қол шапалақтап қарсы алды, ал 1-сынып оқушылары жылы сөздер, гүл шоқтары және ұялған күлкілерін айтты. Бірінші сынып оқушыларын мұғалімдер (бірінші мұғалім және сынып жетекшісі) және ата-аналар құттықтады. Түлектерге ғана емес, барлық оқушылар мен педагогикалық ұжымға да көптеген жылы сөздер айтылды. Көз жассыз болған жоқ. Өте әсерлі сөздер болды. Тоғызыншы сынып өлең түрінде мектепке, мұғалімдерге және ата-аналарға алғыс сөздерін айтты.

31 мамырда Саяси қуғын – сүргін құрбандарын еске алуға арналған іс-шара осы құрбандардың санын, қуғын-сүргінге ұшыраған қазақстандықтар туралы, "халық жауының"әйел-әйелдері туралы баяндап, көрсетті.

Рухани-адамгершілік тәрбие

Шілде мен қыркүйек аралығында "Мектепке жол" акциясы өткізілді, оның барысында ата-аналар, қамқоршылық кеңес және мұғалімдер мұқтаж оқушыларға мектеп формасы, аяқ киім және канц түрінде қолдан келгенше көмек көрсетті.тауарларды.

1 қазан күні дәстүрлі түрде " Алтын жасты есімізге түсірейік!"қарттар күніне арналған. Шара онлаин.

Мұғалімдер күніне орай Педагогикалық еңбек ардагерлеріне арналған шағын концерттік бағдарлама дайындалды.

14.10.2019 ж. бастап біздің мектепте "Мен үшін тұтас әлем"психологиялық денсаулық апталығы өтті. 5-7 сынып оқушылары арасында "жанжалсыз қарым-қатынас"сабағы өткізілді.

Әр адам бас тартуды үйренуі керек. Әрқашан өз көзқарасыңызды қорғау мүмкін емес. Қоғамда қалыпты өмір сүру үшін кейде ымыраға келу керек. Оқушылар оң қарым-қатынас дағдыларын шоғырландырды, жанжал жағдайынан шығу ережелерін жасады, қарым-қатынасқа қатысушылардың барлығының тілектерін ішінара қанағаттандыру үшін орта деңгей табуды үйренді. Оқушылар жағдайды белсенді талқылап, тапсырмаларды шешудің өз нұсқаларын ұсынды. Барлық қатысушылар қажетті дағдылар мен жағымды эмоциялар алды.

Дүниежүзілік балалар күні аясында "Буклаксай ауылының №1 Негізгі орта мектебі" КММ алдын алу парақшаларын, буклеттерді тарату бойынша іс-шаралар өткізілді отбасылық зорлық-зомбылық, ата-аналарға кеңес беру "зорлық-зомбылықсыз үй"," бәрінің басы - әкенің үйі", " Әлемге күлкі сыйла!"біздің мектепте дәстүрге айналды. Бұл тек оқушылардың ғана емес, ата-аналардың да қызығушылығын тудырады. Ал келесі жылы ауыл тұрғындарын тарта отырып, акция өткізу жоспарлануда.

Декларацияда баяндалған он қағидатта балалардың есімге, азаматтыққа, махаббатқа, түсінуге, материалдық қамтамасыз етуге, әлеуметтік қорғауға және білім алуға, еркіндік пен қадір-қасиет жағдайында дене бітімі, ақыл-ой, адамгершілік және рухани жағынан дамуға мүмкіндік беруге құқықтары жарияланады.

Декларацияда баланы қорғауға ерекше көңіл бөлінеді. Онда баланың уақтылы көмек алуы және ұқыпсыз көзқарастың, қатыгездіктің және қанаудың барлық түрлерінен қорғалуы керектігі көрсетілген.

Декларация жаңа маңызды халықаралық құжат — Бала құқықтары туралы Конвенцияның семантикалық негізі болды.

Дүниежүзілік балалар күнін мерекелеу аясында 15 қарашада мектепте 1-ден 9-ға дейін сынып сағаттары өтті.

"Өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы" атты онкүндіктің ашылуы. Жиын "атты махаббат жолындағы..."мейірімділік пен позитивтілік атмосферасында өтті. "Үш тілек" қойылымы бар әннің мысалында мектеп оқушылары ақша да, билік те адамға бақыт әкелмейтініне, өмірді түрлі-түсті және қызықты етпейтініне бірінші рет көз жеткізген жоқ.

Бірақ біздің іс - шарамыздың маңызды сәттерінің бірі балалардың бір-біріне, туыстарына, мұғалімдерге, мектепке деген тілектері болды, олар шын жүректен және жылы шыраймен айтылды, сондықтан мұғалім мамандығы жер бетіндегі барлық игі бастамалардың негізі екендігіне күмән жоқ. Мектеп кітапханашысы С. А. Назарбаеваның қызметі туралы кітап көрмесін ұйымдастырды.

Өзін - өзі тану пәнінің мұғалімі мен мектеп оқушылары жыл бойы "үздік ашық сабақ" республикалық байқауларына, "Өзін-өзі тану әлемі" педагогикалық идеялар Фестиваліне белсене қатысып, түрлі дәрежелі грамоталармен және дипломдармен марапатталды.

 

3-12 ақпан аралығында: фото және видео арқылы өткізілген іс-шаралар туралы ақпарат facebook, Instagram, мектеп сайтында жарияланды.

 

Адамгершілік-жыныстық тәрбиенің негізгі міндеті - балаларға жыныстық қатынастар саласында әлеуметтік пайдалы көзқарастарды қалыптастыру. Мектептегі мақсатты жыныстық тәрбиенің негізгі мәселелері қоғамдағы адамның жыныстық мінез-құлқының қолданыстағы құқықтық нормаларына баса назар аудара отырып, жыныстық білім беруді ұйымдастыру; мектеп түлектерін отбасылық өмірге дайындау.

Жыныстық тәрбиені дұрыс ұйымдастырудың негізгі принциптері-оқитын оқушылардың әлеуметтік және моральдық-адамгершілік жетілуін ескере отырып, жас-жыныстық аспектіде қатаң саралау.

28 қаңтарда сынып жетекшілері Н.А. Жанабаева мен Г.К. Дюсекеева өздерінің ұлдары мен қыздарымен жеке-жеке "құпия туралы сөйлесейік"әңгімелесу сағатын өткізді.

Педагогтердің алдында мынадай мақсаттар тұрды: жасөспірім қыздар мен ұлдарды ерте жыныстық байланыстардың салдарымен таныстыру; жыныстық әдепсіздікке, вульгаризмге, қолжетімділікке теріс қатынасты, пәктікке, қалыс қалуға, адамгершілік тазалыққа оң көзқарасты қалыптастыру; балаларды жыныстық гигиенаны сақтауға, оң адамгершілік идеалын іздеуге ынталандыру.

 

Ұлттық тәрбие

Онкүндік аясында 5 сыныпта "Достық көпірі - халықтар тілі", "Тіл-халықтың жаны", "Болашаққа мемлекеттік тілмен" сынып сағаттары,"Тіл-достықтың негізі"сыныптан тыс іс-шарасы өткізілді.Қыркүйек айында "Қазақстан", "Рухани жаңғыру", "кіші Отан", "Туған жер" тақырыптары бойынша "Күз сыйы"табиғи материалдардан жасалған қолөнер көрмесі өтті.

Дүниежүзілік балалар күні аясында оқушылардың ата - аналары арасында профилактикалық парақшалар, отбасылық зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша буклеттер, сондай-ақ ата-аналарға арналған "зорлық-зомбылықсыз үй", "бәрінің басы-әке үйі"кеңестері таратылды.

КСРО Халық әртісі Роза Бағланованың туғанына 100 жыл (1922-2011жж.) "оның есімі халық жүрегінде" сынып сағаты (Роза Бағланованың 100 жылдығы). Мақсаты: көрнекті әншінің өмірлік және шығармашылық жолын еске түсіру, патриотизм сезімін, Отанға, өнер мен музыкаға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу. "Ғабит Мүсірепов – қазақ әдебиетінің жарқын жұлдызы"атты сыныптан тыс іс-шара.

Апта сайын сынып жетекшілері қазақ халқының тарихын, мәдениетін, тілін, салт-дәстүрін зерттеуге бағытталған сынып сағаттарын өткізеді. Өткізілген барлық іс-шаралар Facebook, Instagram әлеуметтік желілерінде, мектеп сайтында жарияланады.

 

Отбасылық тәрбие

2013 жылғы 8 қыркүйекте Қазақстанда алғаш рет Отбасы күні атап өтілді. Содан бері бұл күн дәстүрге айналды Отанға деген сүйіспеншілік отбасылық пешке деген сүйіспеншіліктен басталады. Туған шаңырақтың астында алған тәрбие-бүкіл халқымыздың салауатты және табысты болашағының кепілі. Әр адамның өз үйі бар. "Әке үйі", "отбасы" сөздері өмірдің алғашқы күндерінен бастап біздің санамызға енеді. Отбасы - бұл үлкен сыйлық. "Үйде бақытты адам бақытты".

Отбасы күніне арналған апта аясында "Бұлақсай ауылының №1 Негізгі орта мектебі" КММ-де 1-4 сыныптарда 4 сыныптың сынып жетекшісі Е. Н. Веревка "Ана мен мен – ең жақсы достар" атты дөңгелек үстел өткізді,оның барысында қыздары аналарының көмегімен "отбасылық құндылықтар", "Отбасы-негіздердің негізі". Туған адамдар арасында "Ана мамандығы" туралы, атап айтқанда балаларымен қарым-қатынас кезінде туындайтын қиындықтар туралы ашық диалог болды. Қыздарға арналған мұндай тақырыпты түсіну қиын, бірақ жоқ... қыздар бұл мәселелерді байсалды қабылдады және дұрыс шешім табуға тырысты. Бірге кроссвордтар шешіп, сурет салды...тіпті ән айтты.

Отбасы күніне арналған онкүндік аясында шағын орталық тәрбиеленушілері арасында "Мен және менің отбасым – бірге" асфальтта сурет салу конкурсы өткізілді. Үлкен отбасының ең кішкентай тұрғындары үйін бормен мұқият алып, анасы мен әкесін бояды. Ал шағын бейне-сұхбатта " отбасы деген не?"

1 тоқсан ішінде сынып жетекшілері жасалған кесте мен жоспарға сәйкес сынып ата-аналар жиналысын өткізді.

28 қаңтарда мектептің ата-аналарына Қазақстандағы балаларға қатысты зорлық-зомбылық фактілерін, кәмелетке толмағандарға қатысты құқықтарды бұзу немесе қатыгез қарым-қатынас фактілері туралы Telegram мессенджеріндегі Bala Qorgay чат-арнасына хабарлауға болатындығы туралы ақпарат берілді.

8 Наурыз мерекесі қарсаңында біздің еріктілеріміздің жас буыны аға тәлімгер М.Ю. Стакаевамен бірге барлық өтіп бара жатқан әйелдер мен әжелерге өз қолдарымен жасалған гүлдер сыйлады, ал 9 сынып оқушылары мектеп ұжымының әдемі жартысын және аналарын шын жүректен құттықтады. Біз оларға құттықтау бейнелерін дайындаймыз. "Ашық жүрек" еріктілер тобының қатысушылары 8 наурызда құрметті демалыстағы педагогтарды құттықтап, барып қайтты. Күтпеген кездесулер, күлімсіреу және жылы сөздер-бұл кез-келген адамға қажет нәрсе.

Көңіл-күй мен қамқорлықтың уақыты келді, әсіресе біздің балалар үшін бұл жаз. Ата-аналар тым мұқият болу керек, өйткені демалыс орындарында кез-келген қауіп болуы мүмкін. Жазғы демалыста қауіпсіздік ережелерімен танысу барлық аналар мен әкелер үшін өте маңызды. Сондай-ақ, олар туралы барлық мектеп оқушыларына, әсіресе бастауыш сынып балаларына айту керек. Демалыс уақытында және оқу жылының соңында ТБ бойынша жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өтті.

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

2021 жылы Еңбек күні 25 қыркүйекте аталып өтті, осыған байланысты "еңбекте біздің жетістігіміздің кепілі" атты пікірталас библио-тренингі өткізілді, оған 5-9 сынып оқушылары, жалпы алғанда 15-тен астам адам қатысты.

Іс-шара кітапханашының осы мерекенің пайда болу және қалыптасу тарихы, тренингті өткізудің негізгі шарттары мен ресурстарын анықтау және жұмыстың әртүрлі формалары болып табылатын оның құрылымдық элементтерін белгілеу туралы баяндамасымен ашылды.

Іс – шара аясында қатысушылар "заманауи маманның кәсіби портретін" құрастырып, ақпараттық тақтайшаларды пайдалана отырып, "менің мамандығым-менің таңдауым" жаттығуы процесінде одан әрі еңбек қызметі туралы өз жоспарларымен бөлісті. Сондай-ақ, "ескірген "және" мамандықтар "белгілері бар кәсіптер" корпоративтік ойынының қатысушылары болды онда қойылған сұрақтарға жауап беріп, пікір таластыра отырып, өз жауаптары мен шешу жолдарын ұсынды.

Іс-шараның қорытынды нотасы "Миға шабуыл" және "еңбек ұжымындағы жұмыс: мен немесе біз"атты екі жаттығу өткізу болды. Айта кету керек, Еңбек күні – жас ұрпақты тәрбиелеуге қатысты өте маңызды мереке.

Еңбек күні аясында 1-9 сынып жетекшілері "еңбек адамды безендіреді", "көздер қорқады - қолдар жасайды", "Еңбек әлемді басқарады" және т. б. сынып сағаттарын өткізді.. Қарттар күніне орай экологиялық акция, сондай-ақ " туған өлкенің табиғаты!»

9-11 сынып оқушыларымен кәсіптік бағдар беру бойынша белсенді жұмыс жүргізілуде.

Экологиялық тәрбие үшін "Таза көше"экологиялық патруль өткізілді.

ЭКО сағатты қазір бастаңыз!

Жыл сайын планетадағы жасыл кеңістіктер саны тұрақты түрде азаяды. Бұған өнеркәсіптік кесу, орман өрттері, құрғақшылық ықпал етеді. Экологиялық жағдайды жақсарту үшін немқұрайлы емес адамдарды тарту және өз туған қаласын, сен туып өскен ауылды жақсы көретіндерді, Туған жер туралы ойлайтындарды және экологияға қамқорлық жасауға дайын адамдарды біріктіру қажет.

Қазіргі әлемде адамның жеке ерекшеліктеріне қойылатын талаптар үнемі өсіп келеді, ал жұмыстың мақсаттары мен сипаты адамдарға таңдаған мамандығында жоғары кәсібиліктің, үнемі біліктілікті арттыруға және жеке дамуға дайын болу қажеттілігін көрсетеді. Мұндай жағдайда мектептегі кәсіптік бағдарлау бұрынғыдан да өзекті болады және барлық жастағы мектеп оқушыларына сапалы дайындықты қамтамасыз етуі керек.

4 тоқсан бойы тұрақты негізде 8,9 сынып оқушыларымен кәсіптік бағдар беру жұмыстары жүргізілді: буклеттер, Қазақстанның колледждері мен жоғары оқу орындары туралы ақпараттық парақтар таратылды. Оқушылар үшін де, ата-аналар үшін де бейне роликтер арқылы оқыту шарттары, бейіндік пәндер, сондай-ақ оқуға түсу үшін қажетті құжаттар, оларды ұсыну мерзімдері туралы ақпарат берілді.

8-9 сынып оқушылары арасында сауалнама жүргізілді, ол балалардың қандай оқу орындарына қызығушылық танытатынын анықтауға мүмкіндік береді. Бұл бағыттағы жұмыстар әлі де жалғасуда.

 

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу

13 қыркүйекте Тілдер күнін мерекелеу аясында ұлттық әдебиеттердің Лингво-жәрмеңкесі өткізілді, оның аясында барлық оқырмандарға ұлттық авторлардың, грузин, армян, украин, поляк, әзірбайжан, қырғыз және басқа да көптеген халықтардың өкілдерінің, бүгінде Қазақстан бейбіт жерінде тұратын ұрпақтары мен отандастарының кітап көрмелерінің экспозицияларымен танысу ұсынылды.

Көрме кітаптарының көпшілігі орыс тілінде ұсынылды немесе аударылған туындылар болды, олардың құндылығы мүлдем мүмкін емес, өйткені әр Ұлттық автор өзінің әдеби шығармашылығы арқылы мәдени кодты, ана тілінің өзіндік ерекшелігін және әлем бейнесін ұлттық қабылдауды жүзеге асырады.

Жалпы, бұл күні өз туындыларын әр түрлі ана тілдерінде жазған, бірақ біздің елімізде тұратын әртүрлі халықтар өкілдерінің сүйікті ұлттық авторлары болып табылатын жазушылар мен ақындардың туындыларының калейдоскопы ұсынылды. "Басқа халықтың тілін білгің келсе, ұлттық әдебиеттен баста"деген халық даналығы бекер айтылмаған. (Тілдік) лингво-жәрмеңке аясында, яғни ұлттық авторлар әдебиеттерінің презентациясы аясында әрбір келуші кітапхана абонементінен алып, өз талғамына қарай Кітап таңдай алады.

Сондай-ақ, іс-шараның жарқын элементі жақында Қорға келіп түскен басылымдардан келген қонақтарға орыс және қазақ әдебиетін таныстырған Ұлттық орыс және қазақ костюмдеріндегі екі қыздың атынан ұсынылған екі "тірі көрме" болды. Бұл көрмелер кітапханаға кіре берісте орналасқан және ересектер мен балаларға арналған екі бөлімнен тұрды.

Тағы бір мерекелік экспозиция ағартушы, лингвист ғалым, әдебиеттанушы, түркітанушы, ақын және аудармашы, данышпан Ахмет Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығына арналды. Себебі ол араб графикасы негізінде Қазақ жазуын реформалаған, оны миллиондаған қазақтарға пайдалануға мүмкіндік берген, және дәл оның туған күні - бесінші қыркүйекте Біз Қазақстан халқының тілдері Күнін, біздің ортақ Отанымыз – Қазақстан Республикасының көпұлтты халқын біріктіретін мерекені атап өтеміз.

Акцияны өткізуге дайындық жұмыстары туралы ақпарат, сондай-ақ акцияның өзі facebook және Instagram-дағы мектеп парақшасында жарияланды.

1 сәуір күні 1-9 сынып оқушылары арасында космонавтика күніне арналған, мектеп оқушыларының ғарышқа алғашқы ұшуы туралы ой-өрісін кеңейтуге бағытталған "Жұлдыздарға тікен арқылы" атты іс-шара өткізілді.

Іс-шара келесі сұрақтан кейін басталды: "бұл әйгілі және аңызға айналған сөйлемді кім айтты? Қандай жағдайда?"Ұйымдастырушыдан жауап алып, мақұлдағаннан кейін оқушыларға "Восток" спутник-кемесінің борттағы адаммен алғаш рет ашық ғарышқа ұшырылғанын көрсететін деректі фильмнен үзіндінің бейне ролигін көру ұсынылды. Кеменің ұшқышы кеңестік ғарышкер Юрий Гагарин болды. Іс – шараның мақсаты: Қазақстан өз аумағында ғарыш айлағы бар санаулы мемлекеттердің бірі екенін пайдалана отырып, оқушыларды отаншылдық, өз Отаны үшін ұлттық мақтаныш рухында тәрбиелеу.

ИНТЕРНЕТ ЖЕЛІСІНІҢ ҚАУІПТІЛІГІ

Қашықтықтан оқытуға көшумен студенттерге қажетсіз сайттарға "бару" үшін көбірек мүмкіндіктер пайда болды. "Интернетте алаяқтар, алаяқтар, жаман ниеті бар адамдар қылмыс жасайды. Бұл жиі орын алады, олар тіпті осындай қылмыстар үшін арнайы атау ойлап тапты – киберқылмыс немесе кибер алаяқтық.

Жақында балалар әлеуметтік желілерде жиі бола бастады, сондықтан мұндай қажеттілік туындады: балаларға құрдастарымен жиі жазықсыз қарым-қатынас жасау (фото бойынша) өмірге қауіпті жағдайға айналуы мүмкін екендігі туралы жағымсыз сайттар бар екенін еске салу. Көмегімен жадынамалар, оқушылармен және ата-аналармен мектеп соц.мұғалім осы өзекті тақырыпта сөйлесті. Интернетке тәуелділіктің алдын алу, Интернетті пайдалану мәдениетін арттыру, кәмелетке толмағандардың Интернет-белсенділігін бақылауға қатысты интернет - қызметтерді ересек пайдаланушылардың жауапкершілігі мақсатында мектепте мынадай жұмыс жүргізілді: "интернет желісіндегі жұмыс қағидалары" нұсқамасы, 5-9 кл "интернет - кеңістіктегі қарым-қатынас мәдениеті" әңгімесі, "оқушылардың киберқауіпсіздігі", " Отаным тағдырымҚР 2018 жылғы 2 шілдедегі № 169 –VI "ақпараттық ортадағы киберқауіпсіздік" сынып сағаты "Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы"Заңы аясында. "Ұшқыр ой алаңы" жобасы аясында "кибер гигиенаны сақтау неге маңызды?"(5-9)" ұялы телефондарды пайдалану ережелері"," Қауіпсіз интернет", дәріс: Нейрокомпьютерлер және оларды қолдану, көру қабілетінің нашарлауы және онлайн - ойындардың балаларға басқа да жағымсыз әсері.

 

Терроризм мен діни экстремизмнің алдын алу және оқушылардың терроризмге қарсы санасын тәрбиелеу өзекті.

Мақсаты: баланы денсаулығына, адамгершілік және рухани дамуына зардабын тигізетін әлеуметтік ортаның, ақпараттың, насихат пен үгіттің теріс әсерінен қорғау.

Жыл бойы келесі жұмыстар жүргізілді:

1. оқушылардың сыртқы келбетіне қойылатын бірыңғай талаптардың сақталуын күнделікті бақылау директордың ТЖ жөніндегі орынбасары Т. В. Весна

2. білім беру мекемесі аумағында азаматтарды мектеп ғимаратына және автокөлікке жіберу режимін күнделікті бақылау. Бақылауды вахтер С. и. Никулин жүзеге асырады, есепке алу жәшігі бар;

3. "Интернет желісінде баланы қалай сақтау керек"ата-аналар тыңдауында әңгіме өткізілді;

4. 5-9 сыныптарда терроризмге қарсы мінез-құлықты қалыптастыру бойынша "күдікті адамдармен қарым-қатынас кезінде қалай әрекет ету керек", "жарылғыш зат табылған кезде өзін қалай ұстау керек" фильмдері көрсетілді;

5. "Желідегі тартушылар"педагогикалық ұжымымен семинар өткізілді;

6. Мұғалім О. Н. Кемина дінтану бойынша семинарлар өткізді..жоғары сыныптарда;

7. Студенттердің Интернетке тәуелсіз шығуы жүзеге асырылмайды, интернет желісінің ақпараттық қауіпсіздігін бақылауды информатика мұғалімі Весна т. в. жүзеге асырады. 8. "Телефондық терроризм" тақырыбында 2-4 сыныптар аралығында 5-9 сыныптар арасында "Терроризм-қоғамға қауіп"сынып сағаттары өткізілді

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие

Бұлақсай ауылында жыл сайын ауыл шаруашылығы күні мерекесі өткізіледі, ол ауылдың барлық ұйымдарына қатысты. Оған барлығы, соның ішінде мектеп дайындалуда. 16 қарашада осы тамаша мерекеге арналған іс-шаралар өтті. Мектеп оқушылары мен педагогтары волейболдан жарысқа да, "мен өз ауылымды жақсы көремін"концертіне де тікелей қатысты.

Концертте 5 сынып оқушылары қолшатырмен би билесе, 4 сынып қыздары "Түймедақ"биін көрсетті.

8 Наурыз-көктемгі сүйкімділік мерекесі! 6 наурызда мектепте Халықаралық әйелдер күніне арналған мерекелік іс-шаралар өтті. Дәстүрлі түрде оларға тәрбиеленушілердің аналары мен әжелері шақырылды. Сыныптар мерекелік безендірілді. Балалар өздерінің ең қымбат, сүйікті қонақтарына музыкалық, шығармашылық сыйлықтар дайындады: би, ән. Әрине, қымбат әйелдерге арналған өлеңдер мен жылы тілектер жоқ.

Аналар мен әжелердің күлімсіреген, ықыласы мен сүйіспеншілігіне бөленген жүздерін көру жағымды болды, олар балалардың қолымен дайындалған сыйлықтарды қандай нәзіктікпен алды.

Құттықтау сөзімен және вниманием де айналып өткен жоқ қыз сыныптарда.

Көктем мен әйелдер қауымы мерекесі тамаша өтті! Көңіл-күй керемет болды, мейірімділік пен ризашылықтың эмоциясы барлық қатысушылардың жүрегін жаулап алды.

"Рухани жаңғыру "бағдарламасы аясында қашықтық форматта" менің ауылым менің қылқаламыммен " суреттер конкурсы жарияланды, оның мақсаты оқушылардың бойында өз ауылына, оның табиғаты мен дәстүрлеріне деген сүйіспеншілік, мақтаныш және адалдық сезімін тәрбиелеу болып табылады. Жеңімпаздар электронды дипломдармен марапатталды.

 

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын тәрбиелеу

Қыркүйек айында жалпы мектептік Денсаулық күні өткізілді, оның барысында мектептің барлық оқушылары таза ауада ойындармен табиғатқа жорықтар жасады. Оқушылармен "Денсаулық пойызы арқылы саяхат", "дені сау ұлт - дені сау ел", "АИТВ-ға, нашақорлыққа, алкогольге қарсы қоғам" атты сынып сағаттары өткізілді. БІЗ САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҚОЛДАЙМЫЗ"," 1 желтоқсан - Дүниежүзілік ЖИТС-тің алдын алу күні", жеке гигиена және дұрыс тамақтану бойынша үгіт бригадасы.

 

Тамыздан бастап "Қауіпсіз мектеп" акциясын өткізу бойынша жұмыс жүргізілді, оның барысында балалар мен ата-аналар қауымы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін қажетті ақпаратпен қамтамасыз етілді.

Мұз қату кезеңінде су айдындарында балалардың қаза болуына байланысты төтенше жағдайларды болдырмау, сондай-ақ қысқы кезеңде үсікке жол бермеу мақсатында келесі жұмыстар жүргізілді:

* Оқушылармен ҚТ бойынша нұсқаулық (№13 Нұсқаулық "қысқы кезеңде су айдындарында және қарлы төбеде оқушыларға арналған Қауіпсіздік техникасы", №14 "үсік кезіндегі тәртіп ережелері") отб: басшылар к., мектепалды сынып тәрбиешісі

* Ата-аналармен "ата-аналардың сабақтан тыс уақытта балалардың өмір сүру қауіпсіздігі үшін жауапкершілігі" атты сынып жиналыстарында қол қою арқылы әңгімелесу. ответ: сынып жетекшілері, мектепалды сынып тәрбиешісі

* ТБ бойынша мерзімді ақпарат үшін стенд рәсімделген.

Жүргізілген жұмыстың орындалғаны туралы белгі сынып жетекшілерінің ТБ бойынша тіркеу журналдарында және жеке бланкілерде болады.

Қауіпсіз автобус "акциясы

Педагогтар мен балалар жолдағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету ісінде күш біріктірді. "Қауіпсіз мектеп автобусы" акциясы аясында жарқын флешмоб өткізілді. Тату, заманауи, ерекше-дәл осындай сөздермен жол қозғалысына қатысушылардың жолдардағы ұқыптылыққа шақыруы бойынша флешмобты сипаттауға болады. Балалар оған мұқият дайындалды. Дайындық кезінде әр бала жолдардағы қазіргі және болашақ мінез-құлқы үшін жауапкершілікті толық сезіне алды.

Жол-көлік оқиғаларының алдын алу мақсатында акция шеңберінде конкурстар мен жарыстарға сапарларды жүзеге асыру кезінде ЖҚЕ бойынша "жол қозғалысы ережелерін Сақта", "жол қауіпсіздігі планетасы" және т.б. тақырыптарда сынып сағаттары өткізілді; оқушы-спортшылар арасында "көліктегі мінез-құлық қағидалары" әңгімесі өткізілді және жадынамалар таратылды.

7 наурызда 8 наурыз әйелдер күніне арналған "мектеп ханымдары" деп аталатын қарапайым спорттық мереке өтті. Жарысқа қыздар, педагогтар мен аналар командалары қатысты.

1 наурызда мектепте Ақ күні өткізілді

"Азаматтық қорғаныс Күнін" және объектілік жаттығуларды өткізудің негізгі мақсаттары мен міндеттері: мектептің жұмыс істейтін персоналы үшін:

дабылдар, өкімдер, командалар, төтенше жағдайлар туралы хабарландырулар бойынша іс-әрекеттердегі практикалық дағдыларды жетілдіру; эвакуациялық, өртке қарсы және медициналық-санитариялық іс-шараларды ұйымдастыру жөніндегі жұмыстарды жүргізуге қатысу; Төтенше жағдайлар қаупі немесе туындауы кезінде оқу орнының негізгі іс-шараларын орындауға тренинг.

Оқушылар үшін: денсаулық пен өмірді қорғау үшін төтенше жағдайларда дұрыс әрекет ету біліктері мен дағдыларын қалыптастыру;

Жалпы оқу орны үшін:

тиісті іс-шараларды орындау арқылы адам мен материалдық шығындардың алдын алуға және азайтуға бағытталған оқу орнының бүкіл ұжымының іс-әрекеттеріндегі үйлесімділікке қол жеткізу.

13 наурызда мақсаты мен міндеттері Дүниежүзілік Азаматтық қорғаныс күніне арналған сынып сағаттары өтті:

- оқушыларды ТЖ түрлерімен, ТЖ туындаған кездегі жалпы тәртіп ережелерімен таныстыру;

- ТЖ туындаған жағдайда қауіпсіз мінез-құлық және іс-қимыл дағдыларын жетілдіру.

Білім алушылар арасында вирустық аурулардың, оның ішінде коронавирустың таралуының алдын алу мақсатында оқушылар мен педагогикалық ұжымда, сондай-ақ ата-аналар жұртшылығы арасында профилактикалық іс-шаралар кешені өткізілді:

* оқушылардың сабаққа қатысуын күнделікті бақылау, сабаққа келмеу себептерін анықтау;

* ФАП қызметкеріне қатыспағандардың саны және қатыспаудың алдын ала себептері туралы хабарлау;

* білім беру ұйымдары үшін мұғалімдер мен сынып жетекшілері арасында вирустық аурулардың таралуының алдын алу бойынша жадынама-ұсынымдар таратылды;

* "Абайлаңыз! Вирус!»;

* оқушылар мен ата-аналар арасында "Коронавирус: белгілері, асқынулары, сақтық шаралары"буклеттері таратылды;

* 1-9 сыныптарда тақырыптық әңгімелер өткізілді;

* WhatsApp сынып ата-аналар топтарында (0-9 сыныптар) вирустық аурулардың алдын алу бойынша ақпарат таратылды;

* мектептің техникалық қызметкерлері ылғалды тазалау жүргізеді: түске дейін 2 рет, түске дейін 1 рет кабинеттерді желдетумен;

* үлкен үзілісте бекітілген мұғалімдер кабинеттерді желдетуді жүргізеді;

Есірткі, психотроптық заттарды, олардың аналогтарын және темекі қоспаларының құрамына кіретін басқа да психоактивті заттарды қолданудың алдын-алу шараларының негізгі аудиториясы жасөспірімдер, сондай-ақ жастар болуы керек. Өйткені, бұл біздің болашағымыз. Жастар арасындағы нашақорлық қоғамдағы моральдық-психологиялық ахуалға айтарлықтай әсер ететіндіктен, мектеп осы бағытта тәрбие жұмысын жүргізуге міндетті. Бұл жасөспірімдерге есірткі мен зиянды заттарды қолданудың барлық қауіптілігін түсінуге көмектесетін нақты әдіс.

Оқушыларға темекі шегу мен алкогольді ішу әр адам үшін және бүкіл қоғам үшін жаман деген негізгі ойды қалай ұсынуға болады. Жаман әдеттерден бас тарту арқылы әркім тікелей байланыссыз денсаулық, бақыт және ұзақ өмір сүруді таңдайды? Балалар чатқа қандай да бір ақпаратты "лақтырып", оларға не айтқың келетінін түсінуге қалай мүдделі?

Оқушыларға көру үшін бейне ролик ұсынылды, онда автордың дауысымен дыбысталған өз шығармасының өлеңдері, оларға қарап ешкім бей-жай қалмайтын фотосуреттер пайдаланылды.

Жасөспірім тәуелді мінез-құлықты, оның ішінде темекі шегуді қалыптастыру тұрғысынан ең қауіпті. Балалар мен жасөспірімдер қиын әлеуметтік-экономикалық жағдайда ең қорғансыз, осал болып шығады, қиындықтармен күресте өзін жалғыз сезінеді. Көбінесе олар қоғамның жаңа, қатал талаптарына дайын емес, тәуелсіз таңдау жасай алмайды және ол үшін жауапкершілікті өзіне ала алмайды. Жаңа нәрсені білуге деген ұмтылыс, тезірек ересек болуға деген ұмтылыс, үлкендердің мінез - құлқын қабылдау, құрдастарынан артта қалудан қорқу-мұның бәрі қолайсыз жағдайда жасөспірімде әртүрлі тәуелділіктердің пайда болуына әкеледі: алкоголь, есірткі, ойын, темекі және т. б.

18 мамырда педагог-психолог О. Н.Кемина екі бөлімнен тұратын "темекі шегу сәнді емес" атты интерактивті іс - шара өткізді: 1. Темекі шегудің зияны туралы бейне ролик; 2. Әлеуметтік ролик "өз болашағың туралы ойлан!"

"Бұлақсай ауылының №1 Негізгі орта мектебі" КММ оқу жылы бойы Т. В. Весна басшылығымен футбол, Тоғыз құмалақ, дойбы және шахмат бойынша спорттық секциялар өткізілді.

Дене шынықтыру бойынша секциялық сабақтар жұмысының мақсаты: оқушылардың қызығушылықтары, білім беру мүмкіндіктері, денсаулық жағдайы бойынша жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие процесін жетілдіру.

Секциялар жұмысы спорт залында, мектептің спорт алаңдарында (футбол), мектеп сыныптарында, мектеп директоры бекіткен және бекіткен кестеге сәйкес қатаң түрде жүргізіледі. Кесте санитарлық-гигиеналық нормаларды ескере отырып, тарифтеу тізімдемесі мен сабақ кестесі негізінде жасалды.

Спорттық секцияларға мектеп оқушыларының 86% қатысты. Балалар мектепішілік жарыстарға, спорттық іс-шараларға, спорттық КВН, Денсаулық фестиваліне және т. б. қатысты.

Спорт секцияларының жұмыс нәтижелері-спорттық іс-шараларға қатысу:

1. Оқушылар арасында шахматтан, тоғыз құмалақтан аудандық жарыстар.

 

Мектептің өзін-өзі басқаруы

Мектепте Өзін-өзі басқару бар. "Жас Ұлан "бірыңғай балалар-жасөспірімдер ұйымы" республикалық қоғамдық бірлестігі - Қазақстан Республикасының балалар мен жасөспірімдердің Бірыңғай қоғамдық ұйымы, оны аға тәлімгер М.Ю. Стакаева бастаған жоғары сынып оқушылары кеңесі басқарады. "Жас Ұлан" -өскелең ұрпақты жоғары рухани-адамгершілік құндылықтар, гуманизм, толеранттылық және демократия қағидаттары негізінде қазақстандық патриотизм рухында қалыптастыратын, Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңнаманы және өзге де нормативтік-құқықтық актілерді және Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық актілерді басшылыққа алатын ұйым.

Балалар бірлестігі жеті бағыт бойынша жұмыс істейді: отбасы, достар, білім мен дағды, жер, хобби, мамандық, үйлесімділік. Жоғары сынып оқушылары кеңесі-оқушылардың өзін-өзі басқарудың жоғары атқарушы және үйлестіруші органы. ЕҰ активінің барлық шешімдерін алқалы түрде қабылдайды, құрамына кіретін 5-9-сыныптардың өкілдері тең құқықтарға ие. МДҰ активінің отырыстары екі аптада кемінде 1 рет өткізіледі. Жылына төрт рет өтетін үлкен кеңесті мектеп президенті басқарады. Бірлестікке мектептің 1-9 сынып жасақтары кіреді. Үлкен кеңес отырыстары арасындағы кезеңде бірлестіктің ағымдағы қызметін ұйымдастыратын тұрақты жұмыс істейтін алқалы орган көшбасшылар кеңесі болып табылады.

Оқу жылының басында мектепте Ұланбасы мен МДҰ Президентін сайлау өтті. Кандидаттар сайлау науқанын өткізіп, бағдарламаларын ұсынды, содан кейін 1-9 сынып оқушылары ашық дауыс беру арқылы президентті сайлады.

Әдеттегідей, осы жыл ішінде оқушылардың өмірі өте мазмұнды болды, көптеген тәрбиелік іс-шаралар өткізілді: салтанатты жиындар, зияткерлік ойындар, КВН, мерекелер, концерттер, тақырыптық акциялар және тағы басқалар.

 

Оқушылардың жазғы демалысын және жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру

Жазғы демалысты ұйымдастыру баланың бүкіл өмірінің ажырамас бөлігі болып табылады, онда рухани-эстетикалық, ұтымды-танымдық, идеялық-адамгершілік принциптер үйлесімді үйлеседі, бұл өмірді тікелей, табиғи түрде дамыту. Жазғы мектеп жанындағы лагерь, жазғы еңбек бригадалары тек білім, білік және дағды ретінде ғана емес, өз уақытын қызықты өткізіп қана қоймай, оның барлық әлеуетті, жасырын рухани және физикалық мүмкіндіктерін ашуға мүмкіндік беретін қажетті болмыс ретінде қарастырылады.

 

Біздің мектепте оқушылардың жазғы демалысын және демалысын ұйымдастыру аудандық білім бөлімінің бұйрықтары мен Кешенді – мақсатты бағдарламасы негізінде құрылады. Жоғарыда аталған құжаттарға сүйене отырып, мектепте студенттермен жұмыс жасаудың әртүрлі бағыттары: ұйымдастырушылық іс-шаралар, демалыс және сауықтыру, демалыс және оқу, Еңбек және демалыс кіретін бағдарлама жасалады.

 

Жазғы демалысты ұйымдастыру кезінде бірінші кезеңде жазғы демалысты және жұмыспен қамтуды ұйымдастыру, жазғы кезеңде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша нормативтік құжаттар ресімделеді. Ата-аналар жиналыстарында, сынып сағаттарында оқушылардың судағы қауіпсіз жүріс-тұрысының негіздері, өрт қауіпсіздігі ережелері, жазғы кезеңде жол қозғалысы ережелері бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Педагогикалық ұжым бейінді ауысымдардың тәлімгерлері мен педагогтарына арналған семинарларға қатысады. Аршалы ауданы бойынша жыл сайын "оқушылардың жазғы демалысын, сауықтырылуын үздік ұйымдастыруға"конкурсы өткізіледі.

 

Аудандық білім беру бөлімі, жалпыға міндетті білім беру қорынан, облыстың қала сыртындағы лагерьлерге жеңілдікті жолдамалар бөледі. Биыл мектепке 3 жолдама бөлінді. Көп балалы Смирновтар отбасы мен Дэрр мен Рахымбековтер (АӘК алушылар) лагерьден бас тартты. С. В. Ниткинадан (жалғызбасты ана) лагерьге өтініш түсті (Ниткин в., Ниткин я. 5 және 6 сынып оқушылары). Қамқоршылар кеңесінің шешімі Ниткин отбасына тегін жолдамалар беру болды.

5-9 сынып оқушылары мектеп жанында тек ата-аналарының рұқсатымен жұмыс істей алады, өйткені мектеп жарғысында 5 Еңбек ширегі көрсетілмеген.

 

Мектепте "Солнышко" мектеп жанындағы алаңы 15 күннен 2 маусымнан жұмыс істейді. Балаларды қамту – әр Маусымда 10, оның ішінде 4 аз қамтылғандар, 1 көп балалы отбасынан. Бастауыш және 5 сынып оқушыларын қамтумен. Балалар алаңының тәрбиешілері балалар үшін жарқын, қызықты, есте қаларлық іс-шаралар ұйымдастырады және өткізеді. Өз қызметінде оқушыларды ұйымдастырудың әртүрлі формалары қолданылады: театрландырылған қойылымдар, конкурстар, экскурсиялар. Өткен жылы COVID -19 пандемиясына байланысты мектеп жанындағы лагерь қашықтықтан жұмыс істеді.

 

Мектептің шығармашылық конкурстарға қатысуы:

1. "Асыл жүрек" республикалық байқауы

Белсенді қатысқаны және жеңгені үшін-Джилиева Карина

Белсенді қатысқаны және жеңгені үшін-Адиатуллина Альбина

 

2. "Шекарасыз қиял" республикалық конкурсы

1 орын-Яна көктемі

 

3. "Үздік ашық сабақ" республикалық конкурсы

Белсенді қатысқаны және жеңгені үшін-Кемина О.Н.

 

4. "Қиял әлемінде" аудандық байқау

1 орын-Яна көктемі

"Қарапайымдылық-талант бикесі" номинациясы бойынша 4 сынып оқушылары

Белсенді қатысқаны және жеңгені үшін - Ахматова Дурдона

 

5. 3. "Тәуелсіз Қазақстан менің көзіммен" аудандық байқауы

1 орын - Ахматова Дурдона

2 орын - Смирнов Владимир

3 орын - Смирнова Ангелина

6. Аудандық конкурс " - деп емес, ұмытпаймыз....»

3 орын - Ахматова Дурдона

Белсенді қатысқаны үшін – Ахмедова Эльназ

Белсенді қатысқаны үшін – Бегалинова Айгерим

Сонымен қатар, мектеп оқушылары ауыл өміріне белсенді қатысқаны үшін кент әкімінің грамоталарымен марапатталды.

 

 

 

Қамқоршылық кеңесінің жұмысы

Өткен оқу жылында Қамқоршылық кеңес жұмысының басым бағыттары:

* балаларды мектепте оқыту мен тәрбиелеудің денсаулығы мен қауіпсіз жағдайларын жасауға жәрдемдесу;

* мектептің материалдық-техникалық базасын жетілдіруге, оның үй-жайы мен аумағын абаттандыруға жәрдемдесу;

* онлайн конкурстар, жарыстар ұйымдастыруға көмектесу;

Қамқоршылық кеңесінің жұмысы комиссия арқылы ұйымдастырылды:

оң, қаржылық, санитарлық-ағартушылық, оқу-тәрбиелік.

Қамқоршылар кеңесінің жұмысына түрлі мамандық иелері қатысты.

Қамқоршылық кеңестің отырыстарында қаралған мәселелер:

Жұмыстың негізгі бағыттарын анықтау, Қамқоршылық кеңестер құру бойынша нормативтік-құқықтық базадағы, білім беру жүйесіндегі әдістемелік ұсынымдармен және өзгерістермен танысу; мектеп жарғысымен танысу. Об итогах акции "Дорога в школу". Оқу-тәрбие процесінің сапасын жақсартуға жәрдем көрсету. Оқушылардың құқық бұзушылықтың алдын алу мәселелерін талқылау. Іс-шараларды өткізуді ұйымдастыруға жәрдемдесу. Аз қамтылған отбасылардан шыққан оқушыларды кеңсемен және киіммен қамтамасыз ету қорытындысы туралы "қамқорлық"акциясына қатысу. Аз қамтылған отбасылардан шыққан балаларға сыйлықтар жинауды ұйымдастыруға көмек көрсету. Оқушылар арасында салауатты өмір салты мен құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыс.

Оқу процесінің жағдайын жақсарту және оқушыларға медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету бойынша мемлекеттік органдармен жұмыс. Аз қамтылған отбасылардан шыққан білім алушылардың жазғы демалысын және есепке алудың барлық түрінде тұрған білім алушылардың жұмыспен қамтылуын ұйымдастыру туралы 2. Жеңіс күні мен Отан қорғаушылар күніне арналған іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысу. ҰОС ардагерлеріне және тыл еңбеккерлеріне көмек көрсету. Білім алушылардың көктемгі іс-шараларын және каникулдық бос уақытын өткізу туралы. Қосымша білім беру жүйесін дамыту перспективалары.

Қамқоршылық кеңестің отырыстары тоқсанына бір рет өткізіледі, оларға қаржы салымдарының перспективалары қаралады, бұл хаттамада міндетті түрде тіркеледі. Шұғыл мәселелер туындаған кезде Кеңес жоспардан тыс жиналады.

Қамқоршылық кеңес пен мектеп әкімшілігі жұмыс істеген уақыт ішінде ынтымақтастық қатынастарын қалыптастыруға қол жеткізілді, бұл, әрине, бірлескен қызмет үшін қолайлы негіз болып табылады. Мектеп әкімшілігі әрдайым шақырылады және қамқоршылық кеңесінің отырыстарына қатысады.

 

ӘБ жұмысы

Оқу жылы бойы мектепте "Қазақстанның Құзыретті азаматын дамыту және тәрбиелеу үшін оңтайлы педагогикалық жағдай жасау"тақырыбы бойынша сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі жұмыс істеді.

 

Мақсаты: тәрбие жүйесінің сапасы мен тиімділігін арттыру, сынып жетекшілерінің құзыреттілігі мен кәсіби шеберлігін арттыру арқылы мектепте тәрбие нысандары мен әдістерін жетілдіру.

Міндеттері:

* Жеке тұлғаның адамгершілік қасиеттерін жетілдіру мәселелері бойынша сынып жетекшілерін даярлаудың теориялық, ғылыми-әдістемелік деңгейін арттыру.

* Сынып жетекшілерінің педагогикалық тәжірибесін зерттеу, жинақтау және тәжірибеде қолдану.

* Тәрбие жұмысы жүйесіне Денсаулық сақтау технологияларын енгізу бойынша бағдарламаның орындалуын қамтамасыз ету.

* Әр оқушының шығармашылық тұлғасын оның қабілеттеріне, мүдделеріне, мүмкіндіктеріне, сондай-ақ қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес әр түрлі қызмет түрлерінде дамыту үшін оңтайлы жағдайлар жасау.

* Кәсіпкерлік, Тәуелсіздік, тиімділік, жауапкершілік, азаматтық, бастамашылық, адалдық пен әдептілікке ұмтылу сияқты жеке қасиеттерді дамыту.

* Жоғары дамыған рухани-адамгершілік тұлғаны тәрбиелеуге ықпал ету.

* Сынып жетекшілерін заманауи тәрбие технологияларымен және дарынды балалармен жұмыс жасаудың заманауи түрлерін білумен қаруландыру.

 

Сынып жетекшілері - 6, бұл жалпы алғанда 3 сыныпты (1,4,9) және 3 сыныпты-жинақты (2-35-6, 7-8) құрайды. Сынып жетекшілерінің арасында педагог -, сарапшы -3, педагог-модератор-2, 2-санатты -1 мұғалім біліктілік санатына ие.

 

Жыл ішінде 5 отырыс өткізілді:

№ 1 отырыс. 2020-2021 оқу жылындағы тәрбие жұмысын талдау. 2021-2022 оқу жылында тәрбие жұмысын ұйымдастыру. Тәрбие жұмысын бір жылға жоспарлау. Өздігінен білім алу тақырыптарын таңдау (талқылау).

№ 2 отырыс.Тәрбие жұмысында инновациялық технологияларды қолдану. Сынып жұмысын қалай қызықты және мазмұнды етуге болады? Сынып жетекшілеріне құқық бұзушылықтың алдын алуды психологиялық сүйемелдеу бойынша ұсынымдар.

№ 3 отырыс.Дене шынықтыру-спорттық іс-шаралар салауатты өмір салтын қалыптастыру құралы ретінде. Оқушылардың зиянды әдеттерінің алдын алу (сынып жетекшілерінің жұмыс тәжірибесінен).

№ 4 отырыс .Оқушылардың белсенді азаматтық позициясын қалыптастыру мәселесін шешуге жүйелі көзқарас. "Рухани Жаңғыру. Сыныптан тыс адамгершілік іс-шаралар, олардың технологиялары, сапасы мен тиімділігі.

№ 5 отырыс. 2021-2022 оқу жылындағы МҰ жұмысын талдау. МҰ жұмысын 2022-2023 оқу жылына алдын ала жоспарлау. Оқу жылындағы тәрбие жұмысын талдау. Жазғы сауықтыру компаниясына дайындық.

Оқу жылы ішінде әр сынып жетекшісі айына 2 іс-шараға қатысты, бір жыл ішінде қатысқан іс-шаралардың жалпы саны 20 құрады. Сапар нәтижелері бойынша сыныптан тыс іс-шараларға өзара қатысу дәптерлері толтырылып, толтырылды.

 

Оқу жылы бойы мұғалімдер ашық сынып сағаттарын, сыныптан тыс іс-шараларды өткізді.

 

Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, баланың жеке басының даму процесіне, оның моральдық, танымдық, коммуникативті, эстетикалық, еңбек, физикалық әлеуетін қалыптастыруға педагогикалық әсер неғұрлым тиімді болғанын атап өткім келеді. Оқу және тәрбие процестерінің интеграциясы жүреді. Патриоттық тәрбие жөніндегі бағдарлама толық көлемде іске асырылды.

 

Жаңа оқу жылына сынып жетекшілерінің ӘБ өз алдына келесі міндеттерді қояды:

 

Патриоттық тәрбие беру бойынша әдістемелік жұмысты жалғастыру.

 

Экологиялық тәрбие бойынша әдістемелік жұмысты жалғастыру.

 

Оқушылардың, балалар ұжымының тұлғасын аналитикалық-диагностикалық зерттеу бойынша әдістемелік жұмысты жетілдіру.

Жоғарыда айтылғандардың барлығы 2021-2022 оқу жылындағы білім беру қызметін қанағаттанарлық деп санауға құқық береді.

Тәрбие жұмысын талдай отырып, оң және теріс нәтижелерді ескере отырып, біз 2022-2023 оқу жылында қызметтің келесі аспектілеріне назар аудару керек деген қорытындыға келдік:

 

* тарих мұғалімімен бірге өлкетану жұмысын жандандыру қажет;

* жұмыстың инновациялық түрлерін пайдалана және қолдана отырып, "Рухани жаңғыру" бағдарламасы бойынша жұмысты жалғастыру.

* оқушылармен жүйелі кәсіптік бағдар беру жұмысын жолға қою (оқушылардың өмірлік өзін-өзі анықтауына көмек көрсету)

* кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылық пен қадағалаусыздықтың алдын алу бойынша жұмысты жалғастыру, балаларды мектеп өміріне, сыныпқа, үйірмелер, секциялар сабақтарына барынша тарту;

* ата-аналарды мектеп өміріне барынша тарту және оларды даму бағдарламасын іске асыруға тарту;

* білім алушыларға қосымша білім беру жүйесін кеңейту, яғни шығармашылық бағыттағы үйірме жұмыстарын ұйымдастыру қажет.

 

 

 

 

 

 

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары:  Весна Т. В.

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 07.06.2022 15:55
Құрылған күні: 07.06.2022 16:00

Текст