«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 «Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Талдау БҰЛАҚСАЙ ОРТА МЕКТЕБІНІҢ ГУМАНИТАРЛЫҚ ЦИКЛІНІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСЫ 2019-2020 ОҚУ ЖЫЛЫ

Талдау
гуманитарлық цикл ӘБ жұмыстары
2019-2020 оқу жылы.

Талдаудың мақсаты: ӘБ мүшелерінің алдына қойылған міндеттерді іске асыру дәрежесін анықтау.
Талдау пәні: ӘБ мүшелерінің оқу және әдістемелік жұмысы.
Гуманитарлық цикл ӘБ биылғы оқу жылында "гуманитарлық цикл пәндерін оқытуда жаңа білім беру стандарттарын енгізу заманауи білім беру сапасын қамтамасыз етудің шарты ретінде"атты әдістемелік тақырыппен жұмыс істеді.
Келесі мақсаттар қойылды:
- негізгі мектепте мемлекеттік стандартты тиімді енгізу үшін әдістемелік жағдайларды қамтамасыз ету;
- жаңартылған білім беру стандарттары бойынша мұғалімдерді жұмысқа дайындау.
ӘБ жұмысының міндеттері:
- заманауи сабақтың сапасын жетілдіру, оның тиімділігі мен оқушылардың денсаулығын сақтауға бағытталуын арттыру және өмірлік құзыреттілікті қалыптастыру;
- ӘБ, практикалық семинарлар, педагогикалық конкурстар жұмысына белсенді қатысу арқылы мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамыту;
-жеке тұлғаға бағытталған және жүйелі-іс-әрекет тәсілдерінің негізінде оқушылардың әр түрлі категорияларымен ӘБ мұғалімдерінің жұмысын жетілдіру;
- дарынды балалармен жұмысты жалғастыру және жеке тапсырмалар арқылы үлгерімі төмен оқушылармен мақсатты жұмысты ұйымдастыру;
- өз бетінше білім алу бойынша жұмыстың нәтижелілігін арттыру, оқушыларды оқыту, тәрбиелеудің тиімді әдістерін, тәсілдері мен технологияларын пайдалану.
ӘБ жұмысы келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылды:
- педагогтардың біліктілігін арттыру;
- жаңа педагогикалық технологияларды оқу және енгізу;
- дарынды оқушылармен жеке жұмыс;
- өз қызметінің өзіндік талдауы;
- оқушылардың білім сапасының мониторингі.
2019-2020 оқу жылында гуманитарлық пәндер ӘБ құрамына 5 педагог кірді:
Жанабаева Наталья Анатольевна-ӘБ жетекшісі. Наталья Анатольевна ағылшын тілі мұғалімі, Білімі жоғары.
Санатты ұстаздар-13 жыл. Екінші санатты. Мұғалім бастауыш сыныптарда (1,2,3, 4), орта және жоғары буында (5-10 сыныптар) жұмыс істейді.
"Ойын ағылшын тілін оқыту құралы ретінде"тақырыбында өз білімін жетілдіру тақырыбы бойынша жұмыс істейді.
Наталья Анатольевна ағылшын тілі сабағында ойын технологиясының элементтерін қолданады. Сабақ барысында оқушылар тұрмыстық тақырыптарға Диалогтар жасайды. Бұл сөйлеу тілінің дамуына ықпал етеді,сондай-ақ оқушылар ойынды оқыту құралы ретінде пайдалануға болатынына көз жеткізеді. Оқу жылы ағымында мұғалім аудандық фестивальға ағылшын тілінде спектакльдер дайындады.
Хозаева Айжан Орынбековна
Айжан Орынбекқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, Білімі жоғары.
Жұмыс өтілі мұғалімнің 30 жыл. Педагог-сарапшы санаты бар. Мұғалім 5-9 сыныптарда жұмыс істейді.
"Оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуге және сын тұрғынынан ойлауға дағдыландыру"тақырыбы бойынша жұмыс істейді.
Мұғалім қазақ тілі сабақтарында бақылаудың әртүрлі формасын қолданады (тест тапсырмалары, сөздік жұмыс, Электронды мультимедиялық оқулықтар, грамматикалық анықтамалар). Жыл сайын "Абай оқулары"аудандық байқауына оқушыларды дайындайды.
Дюсекеева Гүлайым Қайырбайқызы
Гүлайым Қайырбайқызы қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, Білімі жоғары. Санатты ұстаздар 11 жыл. Екінші санатты. Мұғалім бастауыш және орта буында (5-9 сыныптар) жұмыс істейді. "Жаңа оқыту технологияларының элементтерін пайдалана отырып, оқушылардың қызығушылығын арттыру"тақырыбы бойынша жұмыс істейді.
Өз сабақтарында мұғалім көрнекі материалдарды пайдаланады, бұл оқушылардың қазақ тілін үйренуге деген қызығушылығын арттыруға ықпал етеді.
Оқу жылы бойы мұғалім әр түрлі байқаулар мен жобаларға қатысып, сонымен қатар оқушыларға аудандық іс-шараларға дайындалуға көмектесті. Гүлайым Қайырбайқызы "Үздік қазақ тілі пәнінің мұғалімі - 2020"аудандық байқауына қатысты. "Үздік қазақ тілі пәнінің мұғалімі - 2020" байқауына дайындық келесі номинациялар бойынша өтті:
1. "Менің үздік қазақ тілі мен әдебиеті сабағым»;
2. "Менің әдістемелікжұмыстарым" (портфолио байқауы).
3. "Менің қиялымдағы болашақ мектебім "»;
4. Өз өнері.
Байқауға қатысқаны үшін Гүлайым Қайырбайқызы мақтау қағазымен марапатталды.

Кемина Ольга Николаевна
Ольга Николаевна өзін-өзі тану мұғалімі, Білімі жоғары. Санатты ұстаздар 15 жыл. Екінші санатты. Мұғалім 1-11 сыныптарда жұмыс істейді.
"Оқушылардың бойында отансүйгіштік пен рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеуге ықпал ету"тақырыбы бойынша жұмыс істейді.
Ольга Николаевна сабақ жүргізудің дәстүрлі емес түрін қолданады. Өзін-өзі тану сабағында мұғалім балаларды жауапты және мейірімді болуға үйретуге тырысады, сондай-ақ әр балаға оның ішкі әлемін ашуға және жан-жақты тұлға болуға көмектеседі. Ольга Николаевна өзін-өзі тану пәні мұғалімдеріне арналған конкурстар мен қашықтық олимпиадаларға белсенді қатысады. Ағымдағы оқу жылында қашықтықтан өтетін ҚИО олимпиадасына қатысып, 2 орынға ие болды.
Елубаева Үміт Амандыққызы
Үміт Амандыққызы қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, Білімі жоғары. Жұмыс өтілі мұғалімнің 8 жыл. Мұғалім бастауыш сыныптарда және орта буында жұмыс істейді. "Дамыта оқыту технологиясы"тақырыбы бойынша жұмыс істейді. Оқу жылы бойы мұғалім әр түрлі конкурстар мен олимпиадаларға қатысты.
Мұғалімдердің қызметі бағытталған инновациялық үрдістердің оқыту процесінде қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндер, обобщался, пропагандировался озық тәжірибесі аудан мұғалімдерінің ашық сабақтары мен семинарлар.
Қойылған міндеттерді орындауға ӘБ барлық мүшелерінің белсенді жұмысы ықпал етті. 4 жоспарлы отырыс өткізілді, оның барысында: 2018-2019 оқу жылындағы жұмысты талдау, 2019-2020 оқу жылына арналған жұмыс жоспары, пәндер бойынша жұмыс бағдарламалары, директорлық бақылау жұмыстарын өткізуге арналған материалдар, мектеп олимпиадаларын өткізуге арналған материалдар, емтихан материалдары, жұмыста қолдануға арналған оқулықтар; педагогтар оқу-әдістемелік әдебиеттің жаңалықтарымен танысты; оқу материалдарын, оқу бағдарламаларын жоспарлауға талдау жасалды.

Тақырыптық ӘБ келесі сұрақтар қаралды:
- гуманитарлық пәндер сабақтарында негізгі құзыреттілікті қалыптастыру;
- гуманитарлық цикл пәндері бойынша жұмыс бағдарламаларын келісу;
- 1-10 сынып оқушыларының әдістемелік ұсыныстары мен бағалау критерийлерін зерттеу;
- мектепте оқытуда интернет-ресурстарды қолдану;
- 9 сынып оқушыларын мемлекеттік (қорытынды) аттестаттауға дайындау кезінде жұмыс түрлері мен әдістерін жетілдіру;
- жаңа білім беру бағдарламаларына көшу жағдайындағы мұғалім стандарты;
- тоқсан қорытындысы бойынша модерацияны өткізу. 

Келесі оқушылар атап өтілді: 3 сынып оқушылары - Бегалинова Айгерим және Ахмедова Эльназ, 4 сынып оқушысы - Хозаев Тимур, 7 сынып оқушысы - Леонова Снежана, 9 сынып оқушылары – Зубарева Карина, Смирнова Елена, Абдрахманова Алина.
Сонымен қатар қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері А. О. Хозаева, Г. К. Дюсекеева және У. А. Елубаева ұлы Абайдың 175 жылдығына арналған "Абай – дара, Абай – дана қазақта" атты жалпымектептік іс-шара дайындап, өткізді.

Ата-аналарды ағарту, өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру бойынша жұмысқа тарту мақсатында мектепте "Өзін-өзі тану"пәнінің онкүндігі өтті.

Негізгі пәндер бойынша білім сапасының салыстырмалы талдауы 2017-2020 оқу жылдары білім сапасы айтарлықтай өскенін көрсетті.
Жұмыс түрлері мен әдістерін жетілдіру арқылы гуманитарлық пәндерді оқытуда педагогтардың кәсіби деңгейін арттыру, алдағы оқу жылында заманауи сабақты өткізуге қойылатын талаптарды орындау мақсатында ӘБ отырыстарында келесі мәселелерді қарастыру:
1) әдістемелік бірлестіктің жұмысын жандандыру;
2) мұғалімдер мен оқушылардың шығармашылық жұмыстарын аудандық сайтта жиі жариялау;
3) оқушыларды олимпиадаларға, конкурстарға және басқа да іс-шараларға қатысуға тек мектеп деңгейінде ғана емес, аудандық деңгейде де тарту;
4) филолог-мұғалімдерге оқушылардың сауаттылығы бойынша жұмысты жақсарту, оқушыларды мәнерлеп оқуға үйрету бойынша жұмыс жасау, ғылыми жобаларды орындау бойынша оқушылармен жұмысты жақсарту, орфографиялық тәртіптің сақталуын қатаң қадағалау;
5) гуманитарлық цикл мұғалімдері мен бастауыш сынып мұғалімдерінің өзара іс-қимылын арттыру.

 

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 05.06.2020 16:41
Құрылған күні: 09.06.2020 11:23

Текст