«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 «Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Бұлақсай ауылының №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Біз әлеуметтік желідеміз

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2020-2021 оқу жылына арналған жаратылыстану-математикалық бірлестігінің оқу жұмысын талдау

2020-2021 оқу жылына арналған жаратылыстану-математикалық бірлестігінің оқу жұмысын талдау.
2020/2021 оқу жылындағы жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің қызметі мектептің әдістемелік жұмыс жоспарына сәйкес құрылды және мәселені шешуге бағытталды - мұғалімдердің педагогикалық шеберліктерін, олардың құзыреттілігін үнемі жетілдіріп отыру математика, физика, биология, химия, география, технология, дене шынықтыру, ақпараттық технологиялар саласында. Демек, осы оқу жылында мұғалімдер алдында тұрған мақсат - оқытудың сапасын арттыру, жоғары нәтижелерге қол жеткізу және оқытудың белсенді түрінің мотивін арттыру.
 Әдістемелік жұмыстың негізгі міндеттері ретінде мыналар ұсынылды:
1. Әдістемелік жұмыстың құрылымын жақсарту.
2. Қолда бар оқулықтар мен оқу бағдарламаларын, МЖМБС сәйкес нормативтік талаптарын талдаңыз
3. Дәстүрлі оқыту әдістерінің тиімділігіне, олимпиадаларды реттеуге арналған әр түрлі сабақ түрлерін қолдана отырып, жаңа әдістердің орындылығына қол жеткізу.
4. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды, оның ішінде білім беру, дамытушылық және оқытушылық мақсаттарды қолдану бойынша тәжірибе алмасу арқылы тәлімгерлік үдерісті ұйымдастыруды белгілеу.
5. Студенттердің басқа пәндерді оқып, білімдерін жалғастыруға жеткілікті, күнделікті өмірде қажетті білім мен дағдылар жүйесін жақсы меңгеруін қамтамасыз ету.
     Біздің мектептің жаратылыстану-математикалық циклінің әдістемелік бірлестігіне 6 мұғалім кіреді. 1 мұғалімнің бірінші біліктілік санаты бар - Никулина В.Е., 2 білікті мұғалім Весна Т.В. және Стакаева М.Ю., екінші біліктілік санаты бар - Кемина О.Н. және Соколов А.Г.

 

 


Физика.

           

Никулина В.Е. - жоғары білім, жұмыс өтілі 33 жыл. Өзін-өзі тәрбиелеуге арналған тақырып - «7-8 сынып оқушыларының өзіндік белсенділік қабілеттерін қарқынды дамыту технологиясы». Мұғалім «Қарқынды даму технологиясы» әдістемесі бойынша жұмыс істейді, сабаққа саналы түрде дайындалады. 7, 8 сыныптарда жұмыс істейді.


Бұл сыныптардағы білім сапасы келесідей:


7cl. -0%
 8 ұяшық -50%


 

 

 

 


Алгебра және геометрия

 


     Никулина В.Е. - жоғары білім,
педагогикалық жұмыс өтілі 33 жыл. Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы «Инновациялық технологияларды математика сабағында қолдану». Мұғалім өз жұмысында жобалар әдісін, ӘОЖ, саралап оқыту, АКТ қолданады. 5,8 және 11 сыныптарда жұмыс істейді.


Бұл сыныптардағы білім сапасы келесідей:

      5 ұяшық -33% 6 ұяшық -100%
     7 ұяшық алгебра - 100% геометрия -100%
     8 ұяшық алгебра - 50% геометрия -50%
     11 сынып алгебра - 0% геометрия - 0%

 

 

 

 


Химия және биология


 Стакаева М.Ю. жоғары білім, педагогикалық өтілі 20 жыл.
Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы «Оқушылардың химия-биология сабақтарына деген танымдық қызығушылығын жандандыру».
Мұғалім өз жұмысында UDE әдісін, саралап оқытуды қолданады, IKT пәнді оқыту әдісін иеленеді, өте тәртіпті мұғалім. 7, 8, 11 сыныптарда жұмыс істейді.


 Бұл сыныптардағы білім сапасы келесідей: (химия)
7 ұяшық - 100%
8 ұяшық -50%

Бұл сыныптардағы білім сапасы келесідей: (биология)
 
7 ұяшық - 100%
8кл - 50%
11 ұяшық - 0%

Химия - биология

 

 

 


 География


    Кемина О.Н. жоғары білім, педагогикалық өтілі 16 жыл.
    Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы
«География сабағына оқушылардың танымдық қызығушылығын белсендіру»
  «Сын тұрғысынан ойлау» технологияларын қолданады Кластер оқыту әдістемесін жетік біледі, өте тәртіпті мұғалім.
  5-11 сыныптарда жұмыс істейді.

Бұл сыныптардағы білім сапасы келесідей:
  
 5 ұяшық - 67%
 6 ұяшық - 100%
 7 ұяшық - 0%
 8 ұяшық - 67%
11 ұяшық - 0%

  

 

 

 

 

 


Дене шынықтыру

 

Весна Т.В. жоғары білім, педагогикалық өтілі 11 жыл.
   Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыбы
                              «Балаларды салауатты өмір салтына баулу».
Сабаққа өте мұқият және саналы

 

 


 
 NVTP мұғалімі -
Соколов Александр Григорьевич.
 Жоғары әскери-саяси білімі бар (Свердловск ВВПТАУ). Еңбек өтілі (оқытушылық) 13 жыл. КСРО Қарулы Күштері қатарында қызмет еткен
1981 жылдан 1990 жылға дейін. ...

 

 

Мұғалім жұмыс істейтін жалпы әдістемелік тақырып:
«Жастарды әскери-патриоттыққа өз халқына адалдық пен адалдық рухында тәрбиелеу».
NVTP бағдарламасы толығымен орындалды.
Тестілеуден өткен студенттер - (1 адам) 100%, оның бағаланады: өту - 100%.
Оқу-материалдық базаның жағдайы - 3-сынып.

 
Тренингте қаралған фильмдер -7,
 әскери-патриоттық тақырыптарда - 4.
4. Батылдық сабақтары.

NVTP оқыту жағдайы Қорғаныс министрлігінің кеңесінде қаралды және жақсы деп бағаланды.

  
  Мұғалімдердің кәсіби деңгейі өте жоғары, бірақ олар мұнымен тоқтап қалмайды.
Педагогикалық шеберлікті арттыру жұмыстарының негізгі түрлері:
• Жоспарланған курстық жұмысты өткізу.
• семинарларға, конференцияларға қатысуәр түрлі деңгейлер.
• Сабаққа өзара қатысу.
• Жеке әдістемелік тақырып бойынша жұмыс.
• өзіндік педагогикалық іс-әрекеттің тәжірибесін қорыту.
• озық педагогикалық тәжірибені зерттеу.
Бұл мұғалімдердің кәсіби шеберлігі деңгейінің жоғарылауына, олардың заманауи білім беру мәселелерін шешуге бағытталуына ықпал етті, бұл, сайып келгенде, білім беру процесінің сапасын арттыруға бағытталған.
Сонымен қатар жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдері өздерінің кәсіби деңгейлерін көтереді, есептер шығарады, әдіс бойынша. кеңес, тақырыптар бойынша жобалар әзірлейді. Бір жыл ішінде біз ғылыми жобалармен жұмыс жасадық: «Алтын секция» Никулина В.Е., нәтижесінде 8-сынып оқушысы Пилипенко Арина 2 орынға ие болды. Весна Т.В. «Бұлтты технологиялар» нәтижесінде 8-сынып оқушысы Весна Яна 4 орынға ие болды.
          Мұғалімдердің әдістемелік құзыреттілігі біліктілікті арттыру курстары арқылы жетілдірілді: «Қашықтықтан оқыту: сабақты дамытудан бастап оқу үдерісін ұйымдастыруға дейін», «Жаратылыстану мен оқу сауаттылығын дамыту, мектеп оқушыларының шығармашылық ойлауын дамыту» Кемина О.Н., Стакаева М. .Ю., Никулина В.Е., Весна Т.В.
 MO жұмысының дәстүрлі түрлері бекітілген жұмыс жоспары бойынша өткен пәндік апталар болып табылады. Тақырыптық апталарды өткізу туралы шешім әдістемелік кеңесте қабылданды. Пән апталарында жаратылыстану-математикалық пәндерінің оқытушылары ашық сабақтарды өз деңгейінде өткізді
      Математика - В.Е.Никулина - «Үшбұрыштарды шешу» 8 сынып,
Сыныптан тыс жұмыс «Математикалық кафе». 5-11 сынып;
  География мұғалімдері Кемина О.Н. , Химия-биология Стакаева М.Ю. ашық сабақтар өткізілді.
1. «Қара металлургия» 8 сынып оқушылары атластар мен контур карталарында практикалық тапсырмаларды орындады.
2. «Инфрақұрылым салалары» 7 сынып.
3. Кітап сөресі. Көңілді география «Өлгеннен кейінгі саяхат». Оқушыларға ұлы саяхатшылар мен олардың ашқан жаңалықтары таныстырылды.
       1. «Ішкі ағзалар жұмысын нервтік реттеу ..» сабағы 7 сынып.
Ашық сабақтарды химия-биология мұғалімі өткізді.
2. Сабақ Табиғи қышқылдар мен сілтілер. Көрсеткіштер.
No 7 зертханалық тәжірибе «Ерітінділер ортасының қышқылдығы мен сілтілігін зерттеу». Инновациялық технологиялар да қолданылған 8-сынып.
Мұғалімдермен бірге сыныптан тыс іс-шара, «Біздің аймақтың экологиялық проблемалары» тест-викторинасы өткізілді.
Дене тәрбиесі - дене шынықтыру мұғалімі - Весна Т.В. өткізілді:
«Отбасында мектептегі дене шынықтыру сабақтарына қарсы» атты салауатты өмір салтының ата-аналарымен әңгіме; денсаулық фестивалі; семинар «Денсаулық сақтау; денсаулық күні 5-7 сынып; «Бөлінбейтін достар - ересектер мен балалар!» спорт кеші; дәріс - «Денсаулық ең пайдалы тағамдардан»; «Күлімсіреу, спорт, денсаулық - бізге өмірдегі құнды көмек» сауықтыру-ағарту журналын құру; дәрістер; ұлттық спорт түрлері;
«Зиянды әдеттер және салауатты өмір салты» пікірталасы; қауіпсіздік мерекесі; «Компьютер және денсаулық» семинары; ертегі эстафеталары; Салауатты өмір салты және дене тәрбиесі Спорттық-сауықтыру демалысы; «Көңілді старттар»;
 «Қане балалар!» спорттық фестивалі «Жеңіс күні» мерекесіне арналған.
  Жыл бойына оқушылар сонымен қатар оқушылар мен мұғалімдер арасындағы жергілікті және облыстық жарыстарға барды, мектеп пен ауылдың мерекелік шараларына және спорттық шараларға белсенді қатысты.
Мұғалім денсаулық сақтау технологияларын қолданады:
Сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстар АКТ-ны қолдана отырып, қазіргі заманғы педагогикалық практиканың әдістерін ескере отырып, Мемлекеттік стандарт, күнтізбелік және тақырыптық жоспарлау талаптарына сәйкес өткізілді. Мұғалімдер қойған мақсаттар мен міндеттер толығымен орындалды.
   Сабақты интроспекциялау мен талдауда АКТ-ны қолдану арқылы жеке тұлғаға бағытталған дамытушылық сабақты ұйымдастыру мен өткізуге қойылатын талаптарды орындауға ерекше назар аударылды. Мұғалімдердің басым көпшілігі оқу процесін ұйымдастыруды өзгерту, мектептегі білім беруді модернизациялаудың мәнін түсіну қажеттілігін білетіндігін атап өткен жөн. Студенттердің жауаптары олардың зерделенген тұжырымдамалардың мазмұнын түсінуіне, пәнаралық байланыстарды білуіне және орнатуына, стандартты емес тапсырмаларды орындау кезінде жаңа жағдайда алған білімдерін қолдана білуіне куәландырады. Жалпы, пән апталары ретке келтірілген және тиімді өтті.
Жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдерінің кәсіби шеберліктерін арттырудың оңтайлы формаларының бірі әдістемелік бірлестік мәжілістеріне қатысу болып табылады. МО отырыстарының тақырыптары 2020/2021 оқу жылына арналған мектептің әдістемелік жұмысының міндеттерімен, МО мүшелерінің өтініштерімен және олардың өзектілігімен анықталды.
         Оқу жылы ішінде 4 кездесу өткізіліп, онда келесі мәселелер қаралды:
1. Пәндер мен факультативтік курстарды күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды талқылау және қарастыру.
2. Пәндік апталарды өткізу.
3. Дарынды оқушылармен жұмыс жүйесі: олимпиадалардың мектеп турына дайындық және өткізу, облыстық олимпиадаларға қатысу.
төрт.

Нормативтік құжаттарды талқылау.
5. Оқу үлгерімі мен оқушылардың біліміндегі олқылықтардың алдын-алу шаралары жүйесі.
6. Жобалау техникасы мен озық технологияларды сабақта қолдану.
7. Өзін-өзі тәрбиелеу тақырыптары шеңберіндегі жұмыс туралы есеп.
Мәскеу облысының мәжілістерінде өзін-өзі тәрбиелеу тақырыптарындағы баяндамалар тәжірибе алмасуға және мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін арттыруға қызмет етеді. Келесі қойылымдарды атап өту керек:
  «Математика сабағындағы белсенді жұмыс әдістері» - В.Е.Никулина
  «Диалогтік оқыту - география сабағында оқушыларға сабақ берудің жаңа тәсілдерінің бірі» Кемина О.Н.
«Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту» - Весна ТВ

 «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында химия-биология мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін арттыру» - Стакаева М.Ю.
            Біздің циклдің әдістемелік жұмысындағы бағыттардың бірі - дарынды оқушылармен жұмысты ұйымдастыру. Мәскеу облысының жұмысы студенттердің танымдық белсенділігін арттыруға жағдай туғызуға және жеке тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы мен өзін-өзі дамыту, білім сапасын көтеру арқылы оқушылардың жеке позициясын арттыруға бағытталған. Біздің мектепте қабілетті балаларды анықтау үшін келесі іс-шаралар өткізіледі:
- пәндер бойынша мектеп олимпиадалары;
 -әр түрлі сынақтар;
 - сыныптан тыс жұмыстар;
Баланың белгілі бір пәнді тереңдетіп оқуға деген құштарлығы мен қабілеті жеке жұмыс жоспарларын, сабақ кестесін құру кезінде және т.б. ескеріледі.
Біздің мектепте дарынды балалармен жұмыс жасаудың белгілі бір схемасы, жұмыс жоспары бар. Олимпиаданың мектеп турларына барлық сынып оқушылары қатысты. Қабілеттілермен қатар, өзіндік құрылымы бар және оқушылардың сапасы мен оқуын жақсартуға оң динамика беретін нашар оқитын оқушылармен де жұмыс жүргізіледі. Сонымен бірге, пәндік олимпиадаларға қатысушылардың дайындалу сапасы көп нәрсені қалайтындығын атап өткен жөн. Мұны талантты оқушылармен жұмыс жасау жүйесінің әлі де алғашқы сатысында тұрғандығымен түсіндіруге болады. Олардың мұндай іс-шараларға қатысуға дайындығы нақты дамымаған. Келесі оқу жылында қабілетті балаларды ерте анықтау және қолдау жүйесін жетілдіру, оларға сабақ барысында да, оқуды жекелендіру арқылы да, сабақтан тыс уақытта да жұмысты ұйымдастыру арқылы ерекше емдеу режимін құру бойынша жұмысты жалғастыру керек. пәндік үйірмелер және жеке жұмыс. 2019-20 және 2020-21 жылдармен салыстырғанда ОӘК пәндеріндегі ғимараттардың сапасы келесідей.

 -
                           2019-2020 және 2020-2021 жылдарға арналған білім сапасын бақылау.

 

 

 Қорытынды:
Әдістемелік бірлестік жұмысындағы қалыптасқан оң үрдістермен қатар, кемшіліктер де бар:
- дарынды оқушылармен жұмысты ұйымдастыру бойынша мұғалімдердің жеткіліксіз жұмысы, бұл олимпиадалардың нәтижелерінен көрінеді және қатысудың төмен пайызы.
- SHMO мұғалімдерінің барлығы бірдей өз қызметінде заманауи педагогикалық технологиялардың элементтерін қолданбайды, сабақта АКТ қолдану деңгейі төмен.
- Білім министрлігі мүшелерінің тәжірибе алмасу мақсатында сабаққа өзара сапары нашар ұйымдастырылды.
Келесі оқу жылында жоспарланған:
- бағдарламаның жаңартылған мазмұны бойынша оқуды жалғастыру;
- сабақта инновациялық технологияларды қолдану бойынша жұмысты жалғастыру;
- білім сапасын арттыру мақсатында оқушылардың оқу мониторингін жақсарту;
- оқыту үдерісіне заманауи педагогикалық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың дарындылығын дамытуға үлес қосу;
- қабілетті оқушылармен жұмысты жан-жақты дамыту және жетілдіру.
- оқытушылар студенттермен ғылыми, практикалық және зерттеу жұмыстарына қатысуға,
 - оқушыларды олимпиадаларға, жарыстарға қатысуға дайындау.

 

 

Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, 2020-2021 оқу жылына келесі міндеттер айқындалды:
   1. Оқытудың инновациялық технологияларын қолдану арқылы білім сапасын арттыру.
2. Математика, информатика, физика, биология, химия мұғалімдерінің педагогикалық шеберлігін (кәсіби құзыреттілігін) жетілдіру.
3. Озат педагогикалық тәжірибені жалпылау және жұмыста қолдану.
4. Жұмыста жобалау және зерттеу әдістерін қолдану.
5. Ақпараттық технологияларды қолдану.
6. Әр оқушының бейімділігіне, қызығушылықтары мен мүмкіндіктеріне сәйкес қажеттіліктерін қанағаттандыратын оқыту жүйесін құру.
 
Қорғаныс министрлігінің басшысы: Стакаева М.Ю.

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 28.05.2021 12:28
Құрылған күні: 28.05.2021 12:28

Текст